וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 מנכ"לים במשרדי ממשלה מתארגנים נגד האוצר; דורשים לדון בדחיפות בעבודת אגף התקציבים

עודד חרמוני

26.9.2003 / 8:18

שלחו אתמול מכתב חריף למנכ"ל משרד ראש הממשלה שבו דרשו לדון ב"חוויה הקשה" שעברו, לטענתם, בעבודה מול אגף התקציבים ואגף החשב הכללי באוצר



14 מנכ"לים של משרדי ממשלה שלחו אתמול מכתב חריף למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, שבו דרשו לכנס בדחיפות את פורום מנהלי משרדי הממשלה כדי לדון ב"חוויה הקשה" שעברו, לטענתם, בעבודה מול אגף התקציבים ואגף החשב הכללי באוצר.



מנכ"לי המשרדים טענו במכתב כי הם מחויבים להתריע על "שיטות העבודה של אגף התקציבים מולם", כהגדרתם. בשני משרדי ממשלה הגדירו אתמול את המכתב כתחילתו של "מרד מנכ"לים" נגד פקידי משרד האוצר, המעוררים כעס רב ביחסם אל המשרדים הממשלתיים. "נראה כי הקיצוצים שדורש אגף התקציבים ממשרדי הממשלה נעשים לא מעט פעמים ללא הכנה ובדיקה קודמת של המידע הנוגע לאותו משרד", אמר אתמול מנכ"ל משרד ממשלתי שחתם על המכתב.



מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אבי מעוז, ומנכ"ל משרד המשפטים, אהרן אברמוביץ, הם שיזמו את המכתב, ולאחר מכן פנו אל שאר המנכ"לים וביקשו מהם לחתום עליו. אברמוביץ אמר כי אין מדובר במרד של משרדי הממשלה נגד האוצר, אך אישר כי יש משרדים הרואים זאת כך. "המכתב נובע מחוסר שביעות רצון במשרדי הממשלה מהעבודה שלהם מול משרד האוצר", אמר. "אנחנו מנסים לשנות את תהליכי העבודה והשיטות שנוקט אגף התקציבים מול משרדי הממשלה ולשפר את התהליכים. התהליכים האלה צריכים להיות אחרים, אף שאנחנו מבינים גם את הקשיים שעמם מתמודד משרד האוצר. המטרה שלנו היא לייעל את המערכת".



ממשרד האוצר נמסר בתגובה כי המשרד עובד עם כל משרדי הממשלה באופן שוטף וכי לקראת התקציב כונסו המנכ"לים כמה פעמים. "בכל מקרה, כל דיון יתקיים בברכה", נאמר בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully