וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מוכר החזקותיו במנורה גאון שוקי הון תמורת 3 מיליון דולר

אלי דניאל

29.9.2003 / 9:47

מנכ"ל גאון אחזקות: הרכישה - במסגרת רצונן של מנורה וגאון אחזקות להרחיב את פעילותן בתחום. בעקבות העסקה יחזיקו מנורה וגאון אחזקות במלוא הון המניות של בית ההשקעות

בנק הפועלים מנהל בימים אלה מו"מ מתקדם למכירת החזקותיו במנורה גאון שוקי הון לידי בעלי השליטה בחברה - חברת הביטוח מנורה וגאון אחזקות בתמורה ל-3 מיליון דולר. מנורה וגאון אחזקות החזיקו עד כה ב-80% ממניות בית ההשקעות, וזאת באמצעות החברה המשותפת מנורה-גאון חברה להשקעות אשר 65% ממניותיה הן בידי חברת הביטוח והיתרה מוחזקת ע"י קבוצת גאון.

שי פרמינגר, מנכ"ל גאון אחזקות, אישר את הידיעה ומסר ל-TheMarker כי "העסקה בין הצדדים סוכמה. היא טרם הושלמה ברמה טכנית". לדבריו, "רכישת החזקות בנק הפועלים בבית ההשקעות היא במסגרת רצונן של מנורה וגאון אחזקות להרחיב את פעילותן בתחום".

בנק הפועלים מחזיק ב-20% ממניות בית ההשקעות, וזאת לאחר שלפני כשלושה חודשים הושלם מיזוג הפועלים עם בנק הספנות - בעל המניות המקורי בבית ההשקעות. ההשקעה ב-20% ממניות בית ההשקעות היתה רשומה בתחילת השנה בספרי בנק הספנות לפי עלות מתואמת של כ-13 מיליון שקל, כך שבנק הפועלים אינו צפוי לרשום רווח או הפסד הון מהותי בגין מימוש ההחזקה בבית ההשקעות הנחשב לאחד מגופי ההשקעות החוץ בנקאיים הגדולים בישראל המנהל נכסים בהיקף של כ-6 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully