וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מוטורולה טלקום ישראל, יצחק רונן, פורש

ערן גבאי

29.9.2003 / 9:45

בעקבות מחלוקת כספית על בונוס מעסקת ה-1X בפלאפון. בכיר בחברה: צעדי ההתייעלות בחטיבה לא הסתיימו

יצחק רונן, מנכ"ל משותף של חטיבת התשתיות של מוטורולה ישראל, מוטורולה טלקום ישראל, עוזב את תפקידו על רקע מחלוקת כספית מול מוטורולה אירופה בעניין בונוס כספי שהגיע לו, לטענתו, בעסקת שדרוג רשת ה-1X בפלאפון, כך נודע ל-TheMarker.

בנובמבר 2000 מונה יצחק רונן למנכ"ל חטיבת מערכות טלקום עולמיות במוטורולה ישראל, כמנכ"ל משותף לצד רון ברלי. השניים החליפו בתפקיד את יובל בלוך, ששימש עד אז כמנכ"ל. יצחק רונן היה אחראי על צד המכירות והשיווק ואילו רון ברלי טיפל בצד הטכנולוגי. כעת, רון ברלי ימשיך לכהן כמנכ"ל החטיבה. לפני הצטרפותו למוטורולה ניהל רונן את אגף השיווק והמכירות למזרח הרחוק באי.סי.איי.

מוטורולה טלקום ישראל עברה ועוברת שינויים ארגוניים במהלך השנה וחצי האחרונות, וגורם בכיר בחברה טוען כי צעדי ההתייעלות לא הסתיימו.

בחודש יוני השנה חתמה פלאפון עם מוטורולה טלקום ישראל על הסכם לאספקת תשתיות 1X בהיקף של כ-90 מיליון דולר. בכך מתכוונת פלאפון להשלים את פרישת רשת דור הביניים שלה בכל אזורי הארץ במהלך החודשים הקרובים. העסקה היא רב שנתית ואמורה לכלול את כל צורכי התשתית של פלאפון עד 2008.

הנהלת פלאפון החליטה להרחיב את הכיסוי של רשת ה-1X לכלל אזורי הארץ, וניהלה מגעים עם נורטל, שהקימה את ליבת הרשת בהיקף של כ-120 מיליון דולר החל מאפריל 2002, ועם מוטורולה.

באפריל 2002 זכתה כאמור נורטל במכרז של פלאפון להקמת רשת דור הביניים - רשת ה-1X - בהיקף של כ-120 מיליון דולר, לאחר שהנהלת החברה גררה את המו"מ על פני חודשים רבים והצליחה להפחית משמעותית את העלויות שלה. במכרז התמודדו נורטל, לוסנט ומוטורולה, והוא זכור בעיקר לאור שינוי ההחלטה של הנהלת פלאפון והחזרתה מחדש של מוטורולה כמתמודדת במכרז.

לאחרונה הודיעה מוטורולה טלקום על זכייה בחוזה המשך בסך 98 מיליון דולר לביצוע שדרוג התשתית הסלולרית, בטכנולוגיית GSM, בניגריה, כשאת העבודות תבצע מוטורולה ישראל. מוטורולה טלקום תשמש בעסקה זו כאחראית על הנדסת המערכת, ניהול הפרויקט והפיקוח על הקמתו.

מוטורולה סירבה להתייחס לפרטים, אך אישרה את פרישתו של יצחק רונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully