וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

94% ממנהלי משאבי האנוש בארה"ב חשים כי מקום עבודתם לא הכין עובדים צעירים לקידום בתוך הארגון

עינב בן יהודה

29.9.2003 / 10:29

מסקר DBM עולה כי 40% מהנשאלים חשים כי החברה שלהם לא הצליחה לעודד שיתוף פעולה בין העובדים הצעירים לעובדים המבוגרים



94% ממנהלי משאבי האנוש בארה"ב חשים כי ארגונם לא הכין במידה מספקת דורות צעירים שיקודמו למשרות בדרג הניהולי הבכיר, כך עולה מסקר של חברת DBM, המספקת ייעוץ לתחום משאבי אנוש.



מהסקר עולה כי 40% מהנשאלים חשים כי החברה שלהם לא הצליחה לעודד שיתוף פעולה בין העובדים הצעירים לעובדים המבוגרים. עוד עולה מהסקר כי חוסר ההצלחה לעודד שיתוף פעולה בין עובדים צעירים למבוגרים איפיין יותר את החברות גדולות (מעל 5,000 עובדים), מאשר הקטנות והבינוניות.



לדברי אביבה ארנון, מנכ"ל DBM ישראל מקבוצת עמדה, עידוד אינטראקציה בין כוח עבודה צעיר למבוגר בתוך החברה הינו צעד הכרחי בהכנת עובדים צעירים לתפקידי מנהלים בכירים.



ב-DBM ממליצים מספר אסטרטגיות שעל ארגונים לקחת בחשבון בהכינם תחלופה עתידית במבנה כוח העבודה, ביניהם חינוך עובדים מקבוצות גיל שונות בדבר תרומת כל אחד מהם לסביבת העבודה ולמטרות הארגון; יצירת מוטיבציה אצל העובדים המבוגרים יותר להמשיך ולרכוש מיומנויות חדשות, ובכך להגדיל את אפשרויות העסקתם, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו; לאפשר לעובדים מכל הגילאים להכיר בשינוי מיומנויותיהם ולחפש הזדמנויות בתוך הארגון, בטרם ייקחו את הניסיון והידע שלהם למקום עבודה אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully