וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפ אקספרס תגייס 10-15 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס תשיעי

צורי דאר

29.9.2003 / 10:36

הסבב צפוי להסתיים עד סוף השנה. המנכ"ל: החברה מתחילה לחזור השנה לרמת ההכנסות של 2001 - מכירותיה ברבעון הרביעי צפויות לצמוח בכ-50% לעומת הרבעון הראשון

חברת צ'יפ אקספרס (Chip Express) הישראלית יוצאת לגיוס של 10-15 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס תשיעי. נשיא ומנכ"ל החברה, סטיוון מק'מין, אמר לחברת המידע להון סיכון VentureWire בשבוע שעבר כי הסבב צפוי להסתיים עד סוף השנה.

בשנת 2001 הגיעו הכנסותיה של החברה לכ-29 מיליון דולר, ובשנה שעברה הסתכמו הכנסותיה בכ-16 מיליון דולר והפסדיה בכ-5 מיליון דולר. לדברי מק'מין, החברה מתחילה לחזור השנה לרמת ההכנסות של 2001. לדבריו, מכירותיה של החברה ברבעון הרביעי צפויות לצמוח בכ-50% לעומת הרבעון הראשון. מק'מין לא נקב במספרים, אולם ההערכות הן כי החברה תרשום השנה הכנסות של כ-20 מיליון דולר. עוד אמר מק'מין כי החברה מצפה לעבור לרווחיות במהלך הרבעון השלישי של 2004.

צ'יפ אקספרס מחיפה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת ללקוחותיה לקבל אבטיפוס של שבב ASIC תוך מספר ימים במקום חודשים. החברה השיקה לאחרונה את משפחת מוצרי CX5000 המבוססים על טכנולוגיית 0.18 מיקרון.

צ'יפ אקספרס הוקמה בישראל בשנת 1985 על ידי צבי אורבך. החברה גייסה עד כה כ-44 מיליון דולר. 16 מיליון דולר מתוכם גויסו במסגרת סבב שמיני שהושלם ביוני 2002 לפי שווי חברה של 34 מיליון דולר אחרי הכסף. על בעלי מניותיה נמנים הקרנות ווסרשטיין ונצ'רס, נידהאם קפיטל פרטנרס, ניולייט אסושיאייטס ופארקר פרייס ונצ'ר קפיטל, בנק ההשקעות מורגן סטנלי, יצרנית השבבים הטייוואנית יונייטד מיקרואלקטרוניקס (UMC), טוקיו Inc, חברת אגיר ואלרון הישראלית.

עד כה פיתחה החברה למעלה מ-1,000 אבות טיפוס של שבבים לשימושים שונים, החל מממירים לטלוויזיות דיגיטליות וכלה בלווייני מחקר לחלל. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחותיה לנהל סיכונים בפיתוח של מוצרים חדשים תוך חיסכון בעלויות. על לקוחותיה נמנים אינטל, ברודקום, נורטל, טקסס אינסטרומנטס, לוקהיד מרטין, זירוקס ונוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully