וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגודי אינטרסים - סיכום שנתי

אביב הורביץ

28.9.2003 / 14:02

שי אליאש פירסם ידיעה על ההתמודדות לתפקיד מנכ"ל ארגון הקבלנים בתל אביב כשכעבור שבועיים התברר כי הוא ולא אחר זכה בתפקיד. שלומי כץ, אחיינו של איש העסקים אליעזר פישמן, פירסם ב"ידיעות" ארבע ידיעות המדווחות על עסקיו של פישמן



מוטי זפט מארגן



הכתב הפוליטי של "הצופה", מוטי זפט, דיווח על "חגיגה דמוקרטית" בכינוס מרכז המפד"ל. אותו זפט בדיוק גם הפיק את האירוע. זפט: "מתוך הסכמה כללית של אנשי התנועה על יושרי, נעתרתי לבקשה והפקתי את הכנס".

גילי סיוון-כהן מסגננת



גילי סיוון-כהן, בעלת מדור סטיילינג בשם "עד הפרט האחרון" במוסף "זמנים מודרניים" סיגננה מודעה שפורסמה ב"לאשה" לסדרת שפתונים חדשה של חברת לנקום, שקיבלה את הכותרת: "עד הפרט האחרון". סיוון-כהן: "אני לא נתתי את הכותרת. אתה צריך לפנות ל'לאשה'".



שלומי כץ כותב



שלומי כץ, אחיינו של איש העסקים אליעזר פישמן, פירסם בין ינואר 2001 לינואר 2003 במוסף הכלכלה של "ידיעות" ארבע ידיעות המדווחות על עסקיו של פישמן. כץ: "אני לא עוסק בשום דבר שקשור לעסקים של הדוד". פישמן: "תפנה למשה ורדי או לנוני מוזס. מה אתה רוצה ממני?".



רמי לבני מפרגן

רמי לבני, בנה של ח"כ אתי לבני (אז מספר 12 ברשימת שינוי לכנסת), קבע במדור הדעות של "מעריב" ש"טומי לפיד מגניב".



לבני: "מי שהבין את המאמר כתמיכה בשינוי - טעה".



אלי ישראלי משדר

אלי ישראלי, שמשדר מדי שבוע מגזין ספורט בגלי צה"ל, החל להגיש במקביל תוכנית אוהדים בערוץ הקבוצות, הנמצא בבעלותן של הפועל תל אביב ומכבי חיפה. ישראלי: "אני לא רואה כאן ניגוד אינטרסים".



שי אליאש מתמנה



כתב "מעריב" לענייני נדל"ן, שי אליאש, פירסם ידיעה על ההתמודדות לתפקיד מנכ"ל ארגון הקבלנים בתל אביב. כעבור שבועיים התברר כי בתפקיד זכה לא אחר מאשר אותו שי אליאש. אליאש: "במסגרת עבודתי סיקרתי את התאחדות הקבלנים, לא את האיגוד".

דני דבורין מתארח



מנהל מחלקת הספורט בקול ישראל, דני דבורין, ואשתו רחל טסו לאילת והתארחו שני לילות במלון "הנסיכה" על חשבון גוף שהיה שותף בארגון כנס של מרכז הפועל. דבורין: "אין כאן שום ניגוד אינטרסים".



איתן רבין תומך



במסגרת בקשה לפשיטת רגל שהגיש כתב "מעריב", איתן רבין, התברר כי הוא קיבל בעבר ממשפחת נמרודי הלוואה בסך 420 אלף שקל. אותו רבין פירסם מאמר לטובת עופר נמרודי בתקופת משפטו.



אבראהים דבש מחפש



איש מוקד התנועה של קול ישראל, אבראהים דבש, עמד בראש צוות החיפושים אחרי הילדה נור אבו טיר מהכפר אום טובא (שגופתה נמצאה מאוחר יותר). זה לא הפריע לו לדווח על פעולות המתנדבים ברשת ב'.



יובל נתן עורך



יובל נתן, עורך שבועון הטלוויזיה "רייטינג", החל לערוך עבור טלעד סרט דוקומנטרי על ערוץ 2 לקראת מלאות עשור לתחילת השידורים. נתן: "בטח שזה בעייתי מבחינה אתית, אבל אני מספיק סומך על עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully