וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מניות הביטוח והטכנולוגיה מובילות את השווקים לעליות קלות; נוקיה מוסיפה 3.1%

דפנה מאור

29.9.2003 / 11:52

נוקיה הכריזה על שינוי ארגוני ביום שישי; אליאנץ מובילה את מגזר הביטוח לעליות לאחר שדרוג המלצה של מריל לינץ' עליה



עליות קלות נרשמות במדדי הבורסות באירופה, בניגוד למגמה השלילית שנרשמה בוול סטריט ביום שישי ובאסיה היום בבוקר. בלונדון ובפאריס עולים המדדים ב-0.5%; פרנקפורט עולה ב-0.6%. מניות הטכנולוגיה והביטוח מובילות את העליות.



מניות חברות הטלקום באירופה רושמות עליות שערים מתונות: KPN ההולנדית רושמת עלייה של 0.9%; דויטשה טלקום עולה ב-1%; בריטיש טלקום עולה ב-0.8%.



mmO2, מפעילת הסלולר הבריטית, נסחרת ללא שינוי לאחר שהודיעה כי תעמוד ביעדיה הפיננסיים השנה, הודות לגידול במספר הלקוחות ובהכנסות ללקוח. עם זאת הזהירה mmO2 כי תחול האטה ניכרת במחצית השנייה של השנה בעקבות חקיקה המגבילה את תעריפי השיחות.



קולט טלקום, מפעילה קטנה בבריטניה, מזנקת ב-10%.



יצרניות השבבים הגדולות ST ופיליפס עולות ב-1%; נוקיה עולה ב-3.1% לאחר שהכריזה ביום שישי על שינוי ארגוני נרחב, במסגרתו תחולק לארבע חטיבות.



במסגרת השינויים ימונה סמנכ"ל הכספים של החברה, אולי-פקה קאלאסבו, לראש חטיבת הטלפונים הסלולריים, האחראית על 80% ממכירות החברה. מאטי אלאהוטה, העומד כעת בראש חטיבת הטלפונים הסלולריים, ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ראשי וריק סימונסון האמריקאי, שעמד עד עתה בראש מחלקת מימון לקוחות, יהפוך לסמנכ"ל הכספים החדש.



יורמה אולילה, מנכ"ל נוקיה, אמר כי הארגון מחדש משקף את השינויים המופלגים שחלו בשוק הטלפונים הסלולריים בעשר השנים האחרונות. "המבנים של התעשייה והחברות, שהוקמו לפני כעשור בראשית העידן הסלולרי, אינם עונים עוד על הצרכים העתידיים", אמר אולילה.



במגזר הביטוח עולה מינכן רה ב-2.1%; קבוצת ING עולה ב-1.2%; פרודנשל עולה ב-1%. אליאנץ עולה ב-2.3% לאחר שמריל לינץ' העלה את ההמלצה עליה מ"מכירה" ל"נייטרלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully