וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי הכנ"ר תפסו מאות מסמכים בביתו של דוד לוי המעידים כי הוא מקיים קשרי עסקים למרות היותו תחת צו כינוס

TheMarker

29.9.2003 / 15:00

לוי, מבעלי חברה ליבוא רהיטים לאיטליה, שהגיש בקשה לפשיטת רגל בגין חובות של כ-4 מיליון שקל, חשוד שיצא מהארץ 38 פעמים במשך כשלוש שנים בדרכונים איטלקיים שונים



חוקרי הכונס הרשמי ערכו לפני מספר ימים חיפושים בביתו במודיעין של איש העסקים דוד לוי, מבעלי חברה ליבוא רהיטים לאיטליה, שהגיש בקשה לפשיטת רגל בגין חובות של כ-4 מיליון שקל. בחיפושים נתפסו מאות מסמכים מהם עולה לכאורה כי לוי מקיים קשרים עסקיים ענפים למרות היותו תחת צו כינוס.



ביוני 2000 נתן ביהמ"ש המחוזי בת"א צו כינוס בעניינו של לוי, הורה על הפקדת דרכונו בידי הכנ"ר ואסר על יציאתו מהארץ. בעת הגשת בקשתו לפשיטת רגל טען לוי כי הוא אזרח איטלקי ואין ברשותו תעודת זהות ישראלית, והמציא לכנ"ר צילום של דרכון איטלקי.



במסגרת מדיניותו של הכנ"ר, עו"ד שלמה שחר, ובהתאם לנוהל החדש בחקירות הכנ"ר לפיו מופעלת חלוקה לרמות חקירה, פתחו חוקרי הכנ"ר, בראשות רו"ח ציפי קליין, בחקירה. עלה חשד כי איש העסקים האיטלקי הוא למעשה ישראלי שיצא מהארץ 38 פעמים במשך כשלוש שנים בדרכונים איטלקיים שונים (לפחות שבעה במספר), בניגוד לצו ביהמ"ש שהוצא נגדו ולפיו נאסרה יציאתו מן הארץ. לאור ממצא זה פנה הכנ"ר לביהמ"ש וביקש צו חדש לעיכוב יציאתו מהארץ.



באוגוסט השנה הגיע לוי לנתב"ג כשברשותו כרטיס טיסה לוינה ועוכב בידי ביקורת הגבולות של משטרת ישראל. חוקרי הכנ"ר, רו"ח ציפי קליין ורו"ח מיכל בורוכוב, הוזעקו לנתב"ג וחקרו את האיש. בכליו תפסו החוקרות 1,000 יורו במזומן, שני כרטיסי אשראי מחשבון בנק באיטליה, שני פנקסי צ'קים של אותו חשבון, דרכון איטלקי חדש ומסמכים רבים המעידים על פעילות עסקית ענפה למרות היותו תחת צו כינוס ובתנאים מגבילים של בית המשפט.



כאמור, לפני מספר ימים ערכו החוקרים חיפושים בביתו במודיעין ובביתו של אחיו ברמת אביב, המשמש גם כמשרדי החברה. בשני החיפושים נתפסו מסמכים מהם עולה כי השניים מנהלים קשרים עסקיים ענפים בארץ ובחו"ל ומפירים, לכאורה, את צו הכינוס.



במקביל לביצוע החיפושים בת"א ובמודיעין, נחקר בידי צוות החוקרים בירושלים תושב העיר כבן 67, החשוד ששימש כאיש קש של החברה.



חוקרי הכנ"ר ממשיכים בחקירה, אותה מנחה גבריאל נובל, מנהל מחלקת החקירות בכנ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully