וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר חתמה על הסכם לשיווק מערכות באטמ להעברת תקשורת נתונים לצבאות זרים

אילן מוסנאים

29.9.2003 / 15:56

כך נודע ל-TheMarker; תדיראן תשלב את המערכות של באטמ בפתרונות שהיא משווקת בחו"ל; באטמ דיווחה היום על הפסד של 9.9 מ' ד' במחצית הראשונה של 2003



מאת אלי דניאל ואילן מוסנאים



חברת תדיראן קשר חתמה על הסכם עם חברת באטמ , המתמחה בייצור ובשיווק מוצרי פס רחב לשוק תקשורת הנתונים והטלפוניה, לפיו היא תשווק לצבאות זרים את המערכות של באטמ להעברת נתוני תקשורת. כך נודע ל-TheMarker.



מנכ"ל באטמ צבי מרום אישר את הידיעה. בתדיראן קשר סירבו להגיב.

באטמ, הנסחרת בבורסה של לונדון, פירסמה היום את התוצאות הכספיות שלה למחצית הראשונה של 2003. החברה דיווחה במחצית על ירידה של כ-35% בהכנסותיה למחצית הראשונה של השנה, בשעה שאלה הסתכמו בכ-17.9 מיליון דולר. השורה התחתונה של החברה מראה על הפסד חצי שנתי של כ-9.9 מיליון דולר או הפסד של 2.55 דולרים למניה - הרעה בהשוואה להפסד של כ-7.3 מיליון דולר או 1.90 דולרים למניה שנרשם בששת החודשים הראשונים של שנת 2002.



הרווח הגולמי של החברה הסתכם בחציון הראשון של השנה בכ-6.9 מיליון דולר, ירידה של כ-38% לעומת הרווח הגולמי שהושג בתקופה המקבילה. מבחינה תפעולית הציגה באטמ הפסד של כ-5.8 מיליון דולר, לפני מחיקת מוניטין בגין רכישות, בעוד שההפסד לאחר המחיקה מגיע לכ-10.8 מיליון דולר. בתקופה המקבילה בשנה הקודמת רשמה החברה הפסד תפעולי של כ-3.6 מיליון דולר, לפני מחיקת מוניטין בגין רכישות, והפסד תפעולי של כ-7.9 מיליון דולר לאחר מחיקה זו.



מניית החברה נסחרת ביום ברמה של כ-18.8 פני למניה, רמה המשקפת לחברה שווי שוק של כ-73 מיליון ליש"ט (כ-120 מיליון דולר). בשני ימי המסחר הקודמים איבדה המניה כ-19% מערכה, ובשעה זו היא יורדת בלמעלה מ-4%.



תדיראן קשר, שבשליטת קרן פימי וקבוצת שמרוק, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של ציוד ומערכות קשר המיועדים בעיקר לשוק הצבאי המקומי והבינלאומי. החברה הציגה ברבעון השני של 2003 צמיחה של כ-32% בהכנסות לרמה של כ-289.2 מיליון שקל וזינוק של כ-139% ברווח הנקי לרמה של כ-30 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully