וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה, אריקסון, מוטורולה וסימנס השלימו פיתוח משותף של סטנדרט אחיד לשירות Push To Talk ברשתות סלולר

ערן גבאי

29.9.2003 / 17:15

המפרט מאפשר שימוש רציף למשתמשים פרטיים ועסקיים ברחבי העולם; מירס פנתה באחרונה למשרד התקשורת בבקשה שיקיים שימוע בעניין זכותן של חברות הסלולר בארץ לספק השירות



החברות נוקיה, אריקסון, מוטורולה וסימנס השלימו פיתוח משותף של מפרט POC לשירות Push To Talk לרשתות סלולר. המפרט, המבוסס על IMS על פי הגדרת 3GPP, מיועד לשמש כסטנדרט אחיד לשימוש בשירות ה-Push to Talk בכל מקום בעולם.



מפרט POC מרחיב את המפרטים הקיימים - 3GPP ,OMA ו-IETF - המאפשרים הטמעה של השירות בתשתיות הרשת הקיימות. המפרט מאפשר שימוש רציף למשתמשים פרטיים ועסקיים ברחבי העולם.



חברת הסלולר מירס פנתה באחרונה למשרד התקשורת בבקשה שיקיים שימוע מיוחד בעניין זכותן של חברות הסלולר בארץ לספק שירות Push to talk בהתאם לרישיונן, זאת לאחר שבפרטנר הצהירו כי החברה שוקלת שתי הצעות של נוקיה ואריקסון להכנסת שירות PTT לרשת.



לאחרונה זוכה השירות בעולם לעדנה מחודשת, והטכנולוגיה שפותחה ושימשה את נקסטל האמריקאית החלה לעניין גם יצרניות תקשורת גדולות נוספות שבכוונתן לשווק את השירות ברשתות ה-GSM וה-CDMA.



במירס טוענים שהענקת שירות ה-PTT דורש שדרוג רישיון הסלולר של החברות, ובכל מקרה היא דורשת שלא יתאפשר לחברות הסלולר האחרות לשווק או לפרסם את השירות בטרם זכו להיתר ולהטעות בכך את הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully