וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה זנקס: Oxycodone Hydrochloride צפוי לתרום לטבע הכנסות של כ-120 מיליון דולר לשנה

אילן מוסנאים

30.9.2003 / 14:03

האנליסט חיים ישראל מציין כי טבע הגישה הבקשה בהליך Paragraph IV; גם Endo ו-Impax קיבלו אישור טנטטיווי לשיווק התרופה; מותיר למניה המלצת "קנייה חזקה" עם מחיר יעד הגבוה בכ-16% ממחיר השוק



טבע ממשיכה לשגר למשקיעים בשורות טובות והבוקר דיווחה כי קיבלה מה-FDA אישור לשיווק טנטיווי של תרופת ה-Oxycodone Hydrochloride במינון של 80 מ"ג - כך כותב האנליסט חיים ישראל מנשואה זנקס בסקירת תגובה. התרופה החדשה היא גירסה גנרית לתרופה לשיכוך כאבים של חברת Purdue אשר מחזור המכירות השנתי שלה מסתכם בכ-620 מיליון דולר.



בנשואה זנקס מציינים כי הבקשה הוגשה בהליך Paragraph IV, אשר יקנה לטבע בלעדיות בשיווק התרופה במשך 180 יום ממועד קבלת האישור הסופי. ישראל מציין כי פרט לטבע גם חברת Endo Pharmaceuticals, שכבר הצהירה כי קיבלה בלעדיות בשיווק התרופה במינונים של 10, 20 ו-40 מ"ג וכן חברת Impax Laboratories (לא כחלק מההסכם עם טבע), דיווחו כי קיבלו אישור טנטטיווי לשיווק התרופה במינון של 80 מ"ג.



ישראל מעריך כי אם טבע תקבל בלעדיות בששת החודשים הראשונים, ובהנחה כי מחירי התרופות ירדו בעקבות כניסת התחרות הגנרית בכ-35% בתקופת הבלעדיות ובכ-50% אחריה, התרופה עשויה לספק לטבע מכירות של כ-120 מיליון דולר בשנה.



הוא מדגיש כי החברה האתית טרם הגישה תביעה כנגד טבע והחברות הגנריות האחרות, אך הוא צופה מהלך כזה בתקופה הקרובה. בנשואה זנקס לא מכניסים בשלב זה את התרופה החדשה למודל התחזיות של ההכנסות של טבע בשנים הבאות. ישראל מותיר למניית טבע המלצת "קנייה חזקה" עם מחיר יעד של 65 דולר, הגבוה בכ-16% ממחיר המניה בנאסד"ק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully