וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של חברת הלוויין ינסו לקדם היום את מינויו של עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל YES

ערן גבאי

30.9.2003 / 14:11

בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, הוא המועמד המוביל לתפקיד; ההחלטה תיפול הערב או בתוך מספר ימים; בלוך הודיע אתמול על פרישתו מתנובה עד סוף השנה



היום יחלו תהליכי הבדיקה המתקדמים למינוי עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, לתפקיד מנכ"ל חברת הלוויין YES.



הערב תתקיים פגישה נוספת של בעלי המניות בחברת הלוויין עם בלוך, שהודיע אתמול על פרישתו מתפקידו בתנובה עד סוף השנה, במטרה לקדם את מינויו למשרת מנכ"ל YES. בעלי המניות נמנעים מלקבוע אם הערב תושג הסכמה על מינויו של בלוך, אך מעריכים כי הליך בחירתו צפוי להסתיים בתוך ימים.



בלוך הוא המועמד המוביל לתפקיד, ולמעשה,הוא נחשב כיום כמועמד יחיד, לאחר שבעלי המניות הסכימו ביניהם למצות את האפשרות להגיע להסכם העסקה עם בלוך, לפני שישקלו בחינת מועמדים אחרים.



אתמול דיווחנו שבכירי בעלי המניות בחברת הלוויין YES בחנו אפשרות למנות את המשנה למנכ"ל, ניר למפרט, למנכ"ל זמני לתקופה של חצי שנה אך מנכ"ל בזק, אמנון דיק, ביטל את המהלך.



בעוד שאול אלוביץ, בעל השליטה ביורוקום, ואביגדור קלנר, בעל השליטה בפולאר, הביעו את רצונם לראות בלמפרט כמחליפו של שלמה לירן בניהול החברה, ממשיך דיק להתנגד למינוי ומעדיף על פני למפרט מועמדים אחרים.



בסוף חודש יוני השנה דיווחנו שמנכ"ל YES, שלמה לירן, הודיע לבעלי המניות על רצונו לפרוש מניהול החברה עד סוף השנה, וכי הדירקטוריון קיבל את בקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully