וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיקאר ורשויות מע"מ מצאו את שביל הזהב: חברת השכרת הרכב תשלם כמיליון שקל בגין השנים 1998 עד 2002

אלי דניאל

30.9.2003 / 14:30

באגף המע"מ דרשו בתחילה כ-7.3 מיליון שקל ובהמשך תוקנה הדרישה לכ-4.2 מיליון שקל; דומיקאר ביצעה אשתקד הפרשה של 3.8 מיליון שקל בגין שומות המס שהוציאו רשויות מע"מ



חברת השכרת הרכב דומיקאר , הנמצאת בשליטת מוני שלמה בר, הגיעה להסדר פשרה עם רשויות אגף המכס והמע"מ בנוגע לשומות מס ערך מוסף שהוצאו לחברה בגין השנים 1998 עד 2002. על פי הסדר זה תשלם החברה כמיליון שקל כנגד סילוק כל הדרישות, התביעות והטענות מצד רשויות המע"מ. כל זאת לאחר שבראשית השנה קיבלה החברה שומות מס לפי מיטב שפיטה על סך של כ-7.3 מיליון שקל, שומות אשר תוקנו מאוחר יותר והועמדו על כ-4.2 מיליון שקל.



השומות אותן הכין אגף המכס והמע"מ הוצאו לאחר שבשנה הקודמת נודעה ברבים "פרשת המע"מ" במסגרתה ביצעו רשויות המע"מ חקירה מקיפה בנוגע לחשדות לפיהן חלק מהשכרות הרכב בענף נעשו לכאורה לתיירים בעוד שבפועל מדובר היה בישראלים, וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס ערך מוסף. על רקע זה ביקרו נציגי מע"מ, במהלך מאי 2002, במשרדיה של החברה, ובביקור זה נחקרו מספר עובדים בכירים ונלקחו מספר תיקים. לכן, דומיקאר בשנה החולפת הפרשה למסים עקיפים בסך של 3.8 מיליון שקל.



דומיקאר סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-36.6 מיליון שקל, עלייה של כ-3% בהשוואה להכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-1.4 מיליון שקל - קיטון של כ-32% לעומת רווחי הרבעון השני של שנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully