וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמוס מספקת הסבר לזינוק במניה: גייסה 21 מיליון דולר באג"ח להמרה

שירלי יום-טוב

30.9.2003 / 15:26

מניית החברה זינקה ב-20% בחודש וחצי האחרונים. בקופת החברה 20.9 מיליון דולר. 16 מיליון דולר מתוך הסכום שגויס ישמשו לרכישות עתידיות

את הזינוק בשיעור של 20% שרשמה מניית פארמוס בחודש האחרון אפשר אולי להסביר ב-2 הודעות חיוביות שמספקת היום החברה. הראשונה היא על כך שהשלימה גיוס של 21 מיליון דולר באג"ח להמרה מ-6 משקיעים מוסדיים. ההודעה השנייה מבשרת כי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) החליט להאיץ את תהליך האישור עבור תרופת הדקסנבינול שפיתחה פארמוס. המשמעות היא שה-FDA הכיר בכך שהתרופה, המיועדת לטיפול בחולים לאחר פגיעת ראש טראומטית, היא בעלת פוטנציאל גבוה להקלה על מקרים אלה. בנוסף זהו איתות לכך שה-FDA בעצם מעוניין באישור התרופה, הנמצאת כעת בשלב ה-3 של הניסוי הקליני, הנערך בארה"ב.

פארמוס היא חברת גילוי התרופות, ורוב פעילותה בשנים האחרונות התמקדה בפיתוח תרופת הדגל - דקסנבינול. פארמוס ציינה היום כי מתוך 21 מיליון דולר שגויסו, 5 מיליון דולר ישמשו למטרת הון חוזר ו-16 מיליון דולר הנוספים יעמדו לרשות החברה כדי לבצע רכישות, בהתאם להסכמתם של המשקיעים שהשתתפו בסבב.

פארמוס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 142.9 מיליון דולר. שורת ההכנסות בדו"חות החברה ריקה מזה רבעונים ארוכים, ולעומתה השורה התחתונה העידה על הפסד נקי שתפח ברבעון השני ל-4.3 מיליון דולר או 7 סנט למניה. בקופת החברה היו 20.9 מיליון דולר, נכון לסיום הרבעון השני. בשעה זו מזנקת המניה ב-40% למחיר של 2.8 דולרים במסחר שלפני הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully