וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבל הגיעה לפשרה עם מס הכנסה: תשלם 10 מיליון שקל בגין שומות מס עבר

ערן גבאי

30.9.2003 / 16:18

תבוצע הפחתה בהפסדים צבורים של כ-250 מיליון שקל; הוויכוח ביחס לשומות מס בשנים 1997-1999 נאמד במקור בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל



תבל הגיעה לפשרה עם מס הכנסה בעניין הוויכוח ביחס לשומות מס בשנים 1997-1999 בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל. על פי ההסכם, תבל תהיה חייבת בתשלום מס של 10 מיליון שקל בגין החוב, שחלקו יהיה כנגד הפחתה בהפסדים צבורים של כ-250 מיליון שקל.



מס הכנסה דרש מס נוסף מחברות הכבלים בטענה לשיעורי הפחתה נמוכים בגין ההשקעה בתשתית החברות בשנים 1997-2000. כמו כן, הוא ביקש מחברות הכבלים לרשום את הפקדונות שקיבלו בשנים אלה כהכנסות ולא כהתחייבות, וזאת על אף שלחברות לא אושר למכור או להשכיר ממירים בשנים אלה, והן החזירו את הפקדונות למנויים שעזבו.



קיים עדיין ויכוח בין תבל לבין מע"מ בעניין הספקים המקומיים, שהוציאו לתבל חשבונית בגין חובות, ומוקנה להם הזכות לדרוש משלטונות המע"מ את סכומי המע"מ ששולמו מראש בגין החשבוניות. שלטונות המע"מ טוענים כי תבל מחויבת להחזיר להם את סכומי מס התשומות שתבל קיזזה בעבר בגין סכומי המע"מ להחזר.



סך כל סכומי המע"מ ששולמו בגין החובות נאמד בכ-28 מיליון שקל. הסכומים שתבל עשויה להידרש להחזיר תלויים בשיעור מחיקת החובות של הנושים הלא מובטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully