וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה טובה למדיוויז'ן: החברה הבת האמריקאית OIS גייסה 1.2 מיליון דולר מקרן Laurus

אלי דניאל

30.9.2003 / 17:52

בתמורה ניתנה ל-Laurus אג"ח הניתנת להמרה למניות OIS לפי מחיר של 1.07 דולרים למניה - 6% מעל מחיר השוק; מדיוויז'ן מחזיקה בכ-85% מ-OIS שמניותיה נסחרות ברשימת המניות הקטנות בנאסד"ק



בשורה טובה מגיעה היום מכיוון חברת מדיוויז'ן הדמיה רפואית , העוסקת בפיתוח ובשיווק מוצרי הדמיה דיגיטליים לרפואת עיניים, לאחר שהחברה הבת שלה - Ophthalmic Imaging Systems, המוחזקת על ידה בשיעור של כ-85%, גייסה 1.2 מיליון דולר מ-Laurus Master Fund המתמחה במתן מימון לחברות קטנות ובינוניות.



על פי ההסכם שהושג בין הצדדים, כנגד הסכום שהועבר לחברה ניתנה ל-Laurus איגרת חוב בגובה של 1.2 מיליון דולר, וזו תהיה ניתנת להמרה למניות OIS לפי מחיר של 1.07 דולרים למניה - 6% מעל מחיר השוק. איגרת החוב נושאת קופון שנתי קבוע בשיעור של 6.5%. כמו כן, OIS הנפיקה ל-Laurus חבילה של 375 אלף כתבי אופציה, הניתנים למימוש למניות החברה בתקופה של שבע שנים.



מחירי המימוש של כתבי האופציות נעים בטווח 1.23-1.61 דולרים. בהקשר זה נציין כי מניית OIS נסחרת ברשימת המניות הקטנות בנאסד"ק (Small Cap) במחיר של 1.01 דולרים, לאחר שהיא טיפסה בלמעלה מ-280% מאז תחילת השנה. מחירה הנוכחי של המניה משקף לה שווי שוק של 14.5 מיליון דולר.



OIS, העוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של מערכות הדמיה דיגיטליות לשוק רפואת העיניים, סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-4.8 מיליון דולר, עלייה של כ-25% בהשוואה להכנסות שנרשמו בששת החודשים הראשונים של שנת 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-595 אלף דולר, שיפור בהשוואה לרווח של כ-69 אלף דולר אותו הציגה בתקופה המקבילה. בתום הרבעון השני של השנה היה ל-OIS גירעון של 872 אלף דולר בהונה העצמי.



בחודש יולי האחרון חתמה OIS על הסכם הפצה עם חברת NextGen, ולפיו היא תפיץ ברחבי ארצות הברית את מערכות התוכנה לניהול ממוחשב של קליניקות ומרכזים לרפואת עיניים אותן מייצרת NextGen.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully