וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס ומיקרוסופט חתמו על עסקה לקישור שירותי המסרים המיידיים שלהן

סוכנויות הידיעות

30.9.2003 / 21:23

חברת שירותי המידע הפיננסי חתמה על הסכם דומה על AOL לפני שלושה שבועות; רויטרס השיקה שירות המסרים המיידיים שלה רק באוקטובר האחרון, ויש לה כ-300 אלף משתמשים רשומים



סוכנות החדשות רויטרס הודיעה היום על עסקה לקישור שירותי המסרים המיידיים שלה לאלה של שירות MSN מסנג'ר של חברת מיקרוסופט .



ההסכם בין רויטרס (סימול RTRSY) לשירות המסרים המיידיים של ענקית התוכנה שרשומים אצלה 18.3 מיליון משתמשים בארה"ב, נחתם למעשה כבר בקיץ, אולם ההודעה עליו התפרסמה רק כעת - שלושה שבועות אחרי שרויטרס חתמה על הסכם דומה עם חטיבת אמריקה אונליין של איי.או.אל-טיים וורנר .



האפשרות לקשר בין משתמשי רויטרס ומיקרוסופט תהיה כרוכה בתשלום של רויטרס לחברת התוכנה, מסרה מיקרוסופט. עם זאת, לא נמסרו פרטיה הכספיים של העסקה, כשם שלא נמסרו בזמנו הפרטים הכספיים של ההסכם עם שירות המסרים המיידים של AOL, הפועל תחת גרסאות ICQ, AIM ו-AOL, ואשר בו רשומים למעלה מ-50 מיליון משתמשים פעילים בארה"ב.



רויטרס השיקה את שירות המסרים המיידיים שלה רק בחודש אוקטובר האחרון, ויש לה כיום כ-300 אלף משתמשים רשומים, מהם 50 אלף משתמשים פעילים. גירסה בתשלום של שירות המסרים המיידיים של החברה אשר תכלול קישוריות הדדית לשירותי מסרים מיידיים מובילים, צפויה לצאת לשוק ברבעון הראשון של שנת 2004. השירות הרגיל של רויטרס, שאינו מאפשר ללקוחות לכלול גם את המשתמשים של מערכות מסרים מיידים אחרות בבסיס המשתמשים שלהם, ימשיך להיות מסופק ללא תשלום.



רויטרס מקווה כי העסקות יסייעו לה בתחרות מול מתחרתה בשוק שירותי המידע הפיננסי, בלומברג, אשר מפעילה שירות מסרים מיידיים זה יותר מעשור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully