וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם של מדקון עם סימנס מניב פירות: החברה הישראלית קיבלה שתי הזמנות בהיקף כספי של מיליון דולר

אלי דניאל

1.10.2003 / 9:46

תספק מערכת ניהול מידע למרכז הקרדיולוגי שבאסן הגרמנית בעסקה בהיקף 500 אלף דולר; מערכת נוספת הוזמנה על ידי בית החולים הלונדוני סיינט מרי שישלם עבורה סכום דומה



שיתוף הפעולה האסטרטגי עם סימנס מניב לחברת מדקון הישראלית, הנמצאת בשליטת יהודית וקובי ריכטר, פירות בדמותן של שתי הזמנות שנתקבלו מגופים אירופיים, הזמנות שהיקפן הכספי מסתכם במיליון דולר.



מדקון חתמה על הסכם שיתוף הפעולה עם סימנס בספטמבר 2002, ועל פי הסכם זה, סימנס, הנחשבת לאחת משלוש חברות הציוד הרפואי הגדולות בעולם, מציגה את מוצריה של מדקון בתחום מערכות המידע הקרדיולוגי ללקוחותיה באירופה.



ההזמנה הראשונה בהיקף של 500 אלף דולר התקבלה מהמרכז הקרדיולוגי הגרמני Essen. מרכז זה בחר להתקין מערכת המשלבת פתרונות של ניהול תמונה, מידע ותהליכי עבודה במחלקה הקרדיולוגית.



ההזמנה השנייה, שהיקפה הכספי הוא דומה, התקבלה מבית החולים סיינט מרי שבלונדון. המערכת שבחר בית חולים זה משלבת ניהול תמונה וניהול מידע במעבדות צנתור ואקו. מבחינת מדקון מדובר בעסקה שנייה עם בית חולים מרכזי בבירה האנגלית, לאחר שבעבר התקינה החברה מערכת דומה בבית החולים סיינט ג'ורג'.



מדקון פועלת בתחום התקשורת הרפואית ועוסקת בעיקר בפיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ומוצרי תוכנה לארגון, ניהול ותקשור מידע דיגיטלי, ובעיקר מידע וידיאו דינמי המתקבל ממערכות הדמיה רפואיות. החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של כ-14.6 מיליון שקל - עלייה של 24% לעומת הכנסות הרבעון השני של שנת 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח של כ-2.2 מיליון שקל, רווח הגדול בכ-21% מזה שהושג ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully