וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים: נייס תמשיך להציג שיפור בתוצאותיה

אילן מוסנאים

1.10.2003 / 8:48

הבנק מעריך כי נייס תנמיך ברבעון השלישי את התחזיות ל-2003 אך הדבר כבר מגולם בשוק. מעלה מחיר היעד ל-23.5 דולר -גבוה בכ-24% ממחיר השוק

חברת נייס תמשיך במגמה החיובית בפעילותה ברבעונים הבאים. כך מעריכים האנליסטים עדו דולב ורחלי גרשון מבנק הפועלים. השניים מעריכים כי החברה תיהנה ממספר גורמים, שישפיעו לחיוב על תוצאותיה העתידיות. העיקריים שבהם הם: המשך שיפור בשולי הרווח הגולמי כתוצאה מהגדלת רכיב התוכנה במוצרי החברה; המשך צמיחת המכירות, בין היתר עקב השקת מוצרים חדשים מתחום ה-VoIP ומתחום ניתוח נתוני מערכות הווידיאו; צמצום ההוצאות התפעוליות כתוצאה מהטמעת חברת תאלס וביטול כפילויות במחלקות הפיתוח וההנהלה.

לאור ההערכות החיוביות, בבנק הפועלים מותירים המלצת "תשואת יתר" למניית נייס. האנליסטים מעלים את מחיר היעד למניה מ-12 דולר ל-23.5 דולר. מחיר היעד החדש גבוה בכ-24% ממחיר המניה בנאסד"ק.

למרות הצפי לשיפור בפעילות החברה, בבנק הפועלים סבורים כי נייס לא תעמוד בתחזיות המכירות והרווח לשנת 2003 למכירות של 240-255 מיליון דולר ורווח למניה של 80-90 סנט. דולב וגרשון מעריכים כי החברה תדווח ב-2003 על הכנסות של כ-230 מיליון דולר ורווח של כ-70 סנט למניה. הם מעריכים כי נייס תנמיך את התחזיות עם פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה. עם זאת, לדעתם, מכיוון שהמספרים בתחזיות האנליסטים נמוכים מתחזיות החברה, המניה כבר מגלמת את התחזיות המונמכות, ולא צפויה להגיב להתפתחות בצורה דרמטית.

בנק הפועלים מעריכים כי נייס תציג ברבעון השלישי גידול קל במכירות ל-75 מיליון דולר ורווח נקי של כ-2.5 מיליון דולר, הגבוה משמעותית מרווח של כ-1.4 מיליון דולר שהחברה הציגה ברבעון השני של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully