וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קופר: "הצנזורה חדרה עמוק לתוך חיינו"

איילה צורף

1.10.2003 / 10:39

תוקפת את העיתונים בשל סירובם להפיץ קטלוגים עם צילומי בחורות ללא חלק עליון. מנכ"ל החברה: הסירוב מעורר תהייה באשר להצהרות העיתונים, כאילו הם כלבי השמירה של חופש הביטוי

יצרנית הג'ינסים לי קופר הפיצה הבוקר הודעה לעיתונות בה היא תוקפת את העיתונים היומיים בשל סירובם להפיץ את קטלוג החברה, במתכונתו המקורית, הכוללת תמונות של בחורות ללא חלק עליון.

מנכ"ל החברה, גידי גולדפינגר: "כשפנינו לעיתונים בבקשה להפיץ באמצעותם את הקטלוג, נהדפנו על הסף. בעיתונים סירבו להפיץ את הקטלוג בטענה כי הצילומים יפגעו ברגשות של חלק מהקוראים". לדבריו, בלית ברירה נאלצה החברה להפיק קטלוג חדש שכולל תצלומים מצונזרים, ובו "פסים שחורים המסתירים פטמות חשופות וידיים שמונחות על אזורים אינטימיים".

גולדפינגר: "ההפקה הנוספת עלתה לנו עשרות אלפי שקלים, וגרמה לנו נזק. רצינו להקדים את יתר חברות האופנה בהצגת הקולקציה החדשה, אבל כעת הקטלוגים שלהן יקדימו את הקטלוגים שלנו. בלי להרגיש הצנזורה חדרה עמוק עמוק לחיינו. סיפור זה מעלה שאלות נוקבות לגבי חופש הביטוי בישראל, ומעורר תהייה באשר למהימנות ההצהרות של העיתונים הגדולים, כאילו הם כלבי השמירה של חופש זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully