וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרקוסמא רכשה את סופט טאץ' תמורת 5.4 מיליון שקל

הרצל לקס

1.10.2003 / 11:24

החברה רכשה 50.1% מסימני המסחר של מוצרי סופט טאץ', המיועדים לתחום הטיפוח והאיפור, שחלקם מוגנים בפטנט. מחזור המכירות של סופט טאץ' ב-2002 - 24 מיליון שקל


יצרנית ומשווקת מוצרי הקוסמטיקה אינטרקוסמא , שבשליטת משפחת בראון, הודיעה היום כי השלימה את רכישת השליטה בחברות אי.אם.אס קוסמטיקה וק.ט.י קוסמטיקה טבעית, המשווקות ומייצרות את המותג סופט טאץ'. אינטרקוסמא רכשה 50.1% מהחברות הללו תמורת 5.4 מיליון שקל מבעלי השליטה הקודמים - יוסי סגל ומיכאל שלוסר.

מוצרי סופט טאץ' מיועדים לתחום הטיפוח והאיפור, וחלקם רשומים כפטנט. מחזור המכירות של החברות שנרכשו הסתכם בשנת 2002 ב-24 מיליון שקל.

יהודה בראון, מנכ"ל אינטרקוסמא, מסר כי הרכישה היא חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה להמשיך ולגוון פעילות באמצעות רכישת חברות ועסקים בתחום.

אינטרקוסמא מייצגת כיום בארץ את חברת מוצרי השיער WELLA ואת PIZ BUIN המשווקת מוצרי הגנה מהשמש, בנוסף לייצוג חברות קוסמטיקה דוגמת כריסטיאן דיור.

מחזור המכירות של החברה הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-104 מיליון שקל, והרווח הנקי הגיע לכ-2 מיליון שקל. בשנת 2002 כולה מכרה החברה מוצרים בהיקף של 230 מיליון שקל, וסיימה בהפסד נקי של כ-3.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully