וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SeeRun השלימה גיוס של 4.5 מיליון דולר בהובלת AIG אוריון

צורי דאר

1.10.2003 / 12:09

לסבב הצטרפה הקרן האמריקאית גריפון קפיטל כמשקיעה חדשה וכן משקיעים קיימים - סינרג'י ונצ'רס, אפי ארזי ויוחאי ריכטר; החברה דיווחה על חוזה עם ענקית הפיננסים פרודנשל



חברת הסטארט אפ הישראלית סי-ראן (SeeRun) השלימה סיבוב גיוס שני בסך 4.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון הישראלית AIG אוריון, שהשקיעה בחברה בעבר, עם השקעה של 3 מיליון דולר, וכן השתתפה בו הקרן האמריקאית גריפון קפיטל (Gryphon Capital) כמשקיעה חדשה. בסבב נטלו חלק גם משקיעים קיימים בחברה - סינרג'י ונצ'רס של האחים עופר, אפי ארזי ויוחאי ריכטר.

סי-ראן מתמחה בפיתוח פתרונות הדור הבא בתחומים של ניהול ידע בארגון, ניהול תהליכים עסקיים בארגון וניטור פעילויות בארגון.



דייב פרקר, נשיא ומנכ"ל סי-ראן, מסר כי כספי הגיוס הנוכחי יאפשרו לחברה להקים תשתית שיווקית וטכנית שתתמוך בלקוחותיה. פרקר הוסיף כי לאחרונה יושמה מערכת התוכנה של החברה במשרדי חברת הענק הפיננסית פרודנשל פייננשל, וכי היא צפויה לחתום על חוזים נוספים עם גופים פיננסיים בינלאומיים מובילים.



חברת סי-ראן הוקמה בשנת 1998, על ידי פרופ' נועם ניסן, אמנון רגב, אורי רגב, שמואל לונדון ויהודה תירם שהתמחו ב-E-Business. בשנות פעילותה הראשונה נתמכה החברה על ידי אפי ארזי, מייסד סאיטקס ו-EFI. החברה גייסה בסוף שנת 2000 6 מיליון דולר, לפי שווי של כ-25 מיליון דולר אחרי הכסף.



בעלי מניות נוספים בחברה כיום הם, כאמור, AIG אוריון, גריפון קפיטל, סינרג'י ונצ'רס, יוחאי ריכטר - מייסד אורבוטק, אמנון לנדן - מנכ"ל מרקורי אינטראקטיב, פרופ' שמעון שוקן, ומרק קרמר וערד נווה - שותפים בבבנצ'מרק ישראל, שהשקיעו בחברה באופן פרטי.



בחברה כ-20 עובדים, המועסקים בהנהלתה בסן פרנסיסקו ובמרכז המחקר והפיתוח ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully