וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר משיקה מכשירי קשר בעלי פוטנציאל של עשרות מיליוני דולרים

ניצן כהן

1.10.2003 / 12:17

המוצרים החדשים יוצגו היום בתערוכת IDEF שמתקיימת בטורקיה. חזי חרמוני, מנכ"ל תדיראן קשר: במכשירי הקשר החדשים הושקעו שנים של פיתוח והם פרי פיתוח ישראלי

תדיראן קשר משיקה היום שני מכשירי קשר חדשים המיועדים לשימוש צבאי. להערכת החברה מדובר במכשירי קשר בעלי פוטנציאל מכירות של עשרות מיליוני שקלים. חזי חרמוני, מנכ"ל תדיראן קשר, אמר כי במכשירי הקשר החדשים הושקעו שנים של פיתוח, והם פרי פיתוח ישראלי מלא. המוצרים החדשים יוצגו היום בתערוכת IDEF שמתקיימת בטורקיה.

מכשירי הקשר החדשים מיועדים, כאמור, לשימוש במערכת הביטחון. אחד המכשירים הוא מכשיר רדיו טקטי ידני המיועד להעברת תקשורת קול ונתונים בעל יכולת תיקשור בין כוחות ימיים, יבשתיים ואוויר. מהחברה נמסר כי המכשיר פועל בשיטת "התדר המדלג", ומאפשר תקשורת בתנאי מזג אוויר סוער ובשדות אלקטרומגנטיים צפופים. ייחודיות מכשיר הקשר החדש הוא בממדיו הקטנים שמאפשרים ניידות רבה.

הפיתוח השני של תדיראן קשר הוא מכשיר קשר אישי המאפשר קשר רב ערוצי - מעין שיחת ועידה בין הכוחות בשטח של כ-800 מטרים. בחברה מציינים כי הפיתוח החדש מהווה פתרון לכוחות חי"ר וכוחות מיוחדים למשימות קרקע וים מורכבות בסביבות מבצעיות ללוחמה בשטח בנוי.

חברת תדיראן קשר היא בבעלות קבוצת שמרוק ופימי, שמחזיקות ב-38% ו-18% מהחברה בהתאמה. בית ההשקעות לידר ושות' העניק בחודש שעבר המלצת "קנייה" למניות החברה עם מחיר יעד של 130 שקל לטווח של שנה. האנליסט אורי הרשקוביץ כתב בהמלצה כי הכניסה לשוק האסייתי צפויה לתרום עד מחצית הכנסות החברה בטווח הקרוב. לתדיראן קשר יש היום צבר ההזמנות של 2.1 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully