וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה בר.ה טכנולוגיות פועלים למכירת כ-2.7% ממניות החברה עקב דרישת הבורסה

אילן מוסנאים

1.10.2003 / 13:37

כך נודע ל-TheMarker; הבורסה דרשה מהחברה את המהלך כתנאי להשלמת עסקת פימי, בשל דילול אחזקות הציבור לרמה של פחות מ-15%; שווי השוק של המניות הנמכרות - כ-5 מ' ש'



בעלי השליטה בחברת ר.ה טכנולוגיות החלו במכירה של כ-2.7% ממניות החברה עקב דרישה של הבורסה לניירות ערך. כך נודע ל-TheMarker. המכירה, שסכומה הכולל צפוי להסתכם בכ-5.1 מיליון שקל (על פי שווי השוק של החברה הבוקר), באה בעקבות העסקה בה הקצתה ר.ה טכנולוגיות לקרן פימי אג"ח להמרה ואופציות שיקנו לפימי כ-11.2% מהון המניות של החברה, ויורידו את אחזקות הציבור בחברה לרמה של כ-12.68%.



סמנכ"ל הכספים של ר.ה טכנולוגיות, עידו ירון, אישר את הידיעה ואמר כי למרות שהמרת האג"ח וכתבי האופציה לא צפויה להתבצע בתקופה הקרובה, נדרשה החברה לבצע את המהלך כתנאי לאישור השלמת עסקת פימי. הוא מסר כי בשלב ראשון ימכור כ-1.7% ממניות החברה שבבעלותו, ובהמשך ימכרו בעלי השליטה בחברה - גדליה המרמן ויעקב רוזנברג עוד 1% ממניות החברה, שנסחרת היום בבורסה לפי שווי שוק של כ-190 מיליון שקל.



לפני כחודש פורסם ב-TheMarker כי קרן ההשקעות פימי, בראשות ישי דוידי, מנהלת מגעים להשקעה בחברת ר.ה. טכנולוגיות. על פי תנאי העסקה, שטרם הושלמה עד כה, תקצה החברה לפימי אג"ח להמרה תמורת השקעה של כ-5 מיליון דולר. בנוסף תקצה ר.ה טכנולוגיות לפימי אופציות בלתי סחירות אשר יהיו ניתנות למימוש למניות של החברה לפי מחיר מימוש של 14.5 שקל למניה - 10% מעל מחיר השוק הנוכחי. פימי תוכל לממש את האופציות במשך תקופה של חמש שנים, ובמידה שהיא תבחר לממש
את כולן, היא תזרים לחברה כ-1.5 מיליון דולר נוספים.



ר.ה, שעוסקת בהרכבה וייצור של רכיבים אלקטרוניים למעגלים מודפסים, נסחרת בבורסה בשווי שוק של כ-190 מיליון שקל, אחרי שעלתה מתחילת השנה בשיעור של כ-190%. מניית החברה טיפסה היום בכ-5% במחזור של כ-300 אלף שקל.



החברה, שנמצאת בשליטת יעקב רוזנברג וגדליה המרמן (42% כל אחד), סיימה את הרבעון השני של שנת 2003 עם רווח נקי של כ-14.9 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-60.4 מיליון שקל. החברה קלטה מתחילת השנה כ-130 עובדים והיום היא מעסיקה כ-550 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully