וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פימי מנהלת מגעים להקצאה של כ-25% ממניות תדירגן לפי שווי של כ-25 מיליון דולר אחרי הכסף

אילן מוסנאים

1.10.2003 / 15:24

כך נודע ל-TheMarker; מנהלת מגעים עם מספר גופים מקומיים להשקעה של 6-7 מ' ד' בחברה העוסקת ביציקות אלומיניום בלחץ גבוה לענף הרכב; מנכ"ל פימי ישי דוידי סירב להגיב לידיעה



קרן ההשקעות פימי מנהלת מגעים עם משקיעים מקומיים להקצאה של כ-25% ממניות חברת תדירגן מוצרים מדויקים לפי שווי של כ-25 מיליון דולר אחרי הכסף. כך נודע ל-TheMarker.



הקרן מנהלת מגעים עם מספר משקיעים מקומיים להשקעה של כ-6-7 מיליון דולר בחברה העוסקת ביציקות אלומיניום בלחץ גבוה לענף הרכב. ישי דוידי, מנכ"ל פימי, סירב להגיב לידיעה.



תדירגן, שממוקמת בעפולה, מעסיקה כ-110 עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה (שכולו מיועד ליצוא) מסתכם בכ-25 מיליון דולר עם רווחיות של כמה מיליוני דולרים. פימי מחזיקה בכ-90% ממניות תדירגן אותן רכשה בסוף 2001 מידי החברה האם תדירגן מתכת שנקלעה לקשיים. יתרת מניות החברה מוחזקות בידי עובדיה.



לחברה הסכמי מסגרת להזמנות בהיקף של כ-250 מיליון דולר ועל לקוחותיה נמנות יצרניות רכבים בינלאומיות כמו פיג'ו, סיטרואן, פורד ופורשה. ב-2002 זכתה החברה בפרס ספק מצטיין של ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס.



התמורה מהגיוס הנוכחי מיועדת כפי הנראה לרכישת ציוד מתקדם שיאפשר לתדירגן להרחיב את כושר הייצור שלה.



נזכיר כי באחרונה הוזכרה קרן פימי, בעיקר בהקשר של השקעות שהחברה ביצעה. רק בחודשים האחרונים פורסמו ידיעות על שתי עסקות מעניינות שהחברה קרובה להשלמתן. הראשונה היא רכישה של 25% ממניות חברת מדטכניקה העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של ציוד רפואי, ציוד אופטי ומכשירי מדידה מדויקים תמורת כ-50 מיליון שקל. השניה היא השקעה של כ-5 מיליון דולר תמורת אג"ח להמרה וכן כתבי אופציה של יצרנית הרכיבים ר.ה טכנולוגיות. יודעי דבר בשוק מציינים כי החברה לא אמרה את המלה האחרונה בשתי השקעות אלה וכפי הנראה היא צפויה ל"הפתיע" בשבועות הקרובים בהתפתחויות מעניינות נוספות.



הקרן שנוסדה בתחילת שנת 1998, השקיעה עד היום כ-300 מיליון דולר ב-28 חברות ובקופתה 200 מיליון דולר נוספים שמיועדים להשקעות חדשות. ההשקעות הבולטות של פימי עד היום היו רכישת השליטה בתדיראן קשר מכור יחד עם קבוצת שמרוק, וכן ההצטרפות לגרעין השליטה בחברת ליפמן.



בין החברות הנוספות שכבר נמצאות בפורטפוליו של הקרן, שמתמחה בעסקות רכישה באמצעות מינוף (LBO) ועסקות מזנין ניתן לציין גם את תדאה (בה היא שותפה בשליטה) וחברות כמו: פורמולה, אלקו ברנדט, ספיאנס, מירס, ח.מר ועוד. המשקיעים הבולטים בקרן הם בנק דיסקונט, חברת הביטוח האמריקאית MassMutual, בנק המזרחי וכן חברות הביטוח כלל ביטוח, הפניקס ומגדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully