וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תספק 650 תחנות VSAT לרשות הלוטו במדינת אייווה

שירלי יום-טוב

1.10.2003 / 15:49

ספייסנט, החברה הבת של גילת בארה"ב, חתמה חוזה עם Scientific Games International הפועלת בשוק הלוטו. גילת: "אנו סבורים שקיים פוטנציאל לחוזים נוספים עמה"

ספייסנט (Spacenet), החברה הבת של גילת בארה"ב, ממשיכה לנפק חוזים. היום הודיעה גילת על חוזה חדש לחמש שנים עם חברת Scientific Games International להקמת רשת תקשורת לוויינית רחבת פס, עבור רשות הלוטו במדינת אייווה. ההזמנה כוללת הספקת 650 תחנות לווין זעירות (VSAT), חוזה שאינו משתייך אומנם לקבוצת החוזים הגדולים של גילת, הכוללים לעתים אלפי תחנות, אך נחשב לחוזה בהיקף גדול מהממוצע של החברה.

Scientific Games International היא חברה בת של Scientific Games Corporation, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-690 מיליון דולר. ברי שפילמן, המכהן כדובר גילת, אומר היום כי גילת השיגה אחיזה בשוק הלוטו בארה"ב. "עד כה עבדנו עם חברת GTEC, הפועלת גם במדינות נוספות כמו פולין ואנגליה, וסיפקנו לה מ-1991 כ-29 אלף VSAT. כעת אנו נכנסים לחברה נוספת בתחום, הפועלת בארה"ב, ואנו סבורים שקיים פוטנציאל לחוזים נוספים עמה".

שפילמן מסב את תשומת הלב לכך שגילת מצליחה להשיג לאחרונה רצף עסקות טובות, ובתוכן מספר עסקות עליהן חתמה ספייסנט. הרושם הכללי הוא שלגילת קל יותר היום לסגור עסקות, לאחר מינוי מנכ"ל חדש והשלמת הסדר החוב. שפילמן מאשר ומציין כי החברה פתחה את שנת 2003 עם צבר הזמנות בגובה 250 מיליון דולר, וכי החל מהרבעון הרביעי של 2002, לאחר השלמת הסדר החוב, נסגרו עסקות רבות, חלקן בהיקף גדול - כמו זו עם צ'יינה טלקום וממשלת קולומביה.

גילת נסחרת לפי שווי שוק של כ-60 מיליון דולר. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות בגובה 52.1 מיליון דולר והפסד תפעולי של 31.5 מיליון דולר. ההפסד הנקי הסתכם ב-36.2 מיליון דולר, או 2.79 דולרים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully