וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיע נוסף מביע התעניינות בערוץ 10; מתנה את כניסתו בעמדת שליטה

רוני קורן-דינר

1.10.2003 / 16:25

מחר יבקשו נאמני הערוץ, עוה"ד אלי זהר וליפא מאיר, הארכה של כחודש נוסף לצו הקפאת ההליכים מפני נושי הערוץ; יוסי מימן יזרים 1.5 מיליון דולר להמשך המימון של הערוץ באוקטובר



הנהלת ערוץ 10, נאמני הערוץ ובכירי קבוצת מרחב יתכנסו הערב לדיון בהצעתו של משקיע פוטנציאלי נוסף, בטרם יגישו הנאמנים מחר בקשה נוספת להארכת צו הקפאת ההליכים. גורם המקורב למהלכים בערוץ אמר ל-TheMarker כי אותו משקיע, שזהותו עדיין לא ידועה, מתנה את כניסתו להשקעה בערוץ 10 בעמדת שליטה - 51% מהמניות לפחות.



מחר יבקשו נאמני הערוץ, עוה"ד אלי זהר וליפא מאיר, הארכה של כחודש נוסף לצו הקפאת ההליכים מפני נושי הערוץ. עד כה לא התקבלה הצעה קונקרטית מהגורמים שהביעו התעניינות בכניסה להשקעה בערוץ 10, אולם הנאמנים יציגו בפני בית המשפט את המגעים המתקיימים עם הגורמים השונים. לפי שעה יזרים יו"ר הערוץ יוסי מימן 1.5 מיליון דולר להמשך המימון השוטף של ערוץ 10 באוקטובר.



בשבוע שעבר נודע כי שני משקיעים זרים פנו בנפרד לנאמני הערוץ, בבקשה לבדוק השקעה פוטנציאלית של 20 מיליון דולר תמורת 48% ממניות הערוץ - בדומה להשקעה שבחן איש העסקים המקסיקאי משה סאבא. זהותם של המשקיעים אינה ידועה, אך ידוע כי אחד מהם טרם נכנס להשקעה בישראל. המו"מ עם המשקיעים הזרים נמשך במקביל למגעים עם זכייניות ערוץ 2 רשת, קשת וטלעד, וכן עם בעלי תיא תקשורת ואולפני הרצליה, עמי גניגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully