וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה של ג'נגו הישראלית שולבה בנתב של חברת Linksys מקבוצת סיסקו

צורי דאר

1.10.2003 / 18:15

לינקסיס נרכשה על ידי סיסקו לפני כחצי שנה תמורת כחצי מיליארד דולר; ג'נגו גייסה לפני כחודש 5.5 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית ג'נגו (Jungo) הודיעה היום כי פלטפורמת התוכנה OpenRG לשערי גישה בפס רחב ורשתות ביתיות אלחוטיות פרי פיתוחה שולבה בנתב האלחוטי החדש של חברת Linksys, המהווה חטיבה בסיסקו מערכות.



הנתב החדש נקרא WRV54G וכולל רשת אלחוטית בתקן 802.11g החדש, העובד בתדר של 2.4GHz ומאפשר תקשורת בקצב של 54MB לשנייה. החברות סירבו לפרט מה צפי המכירות של הנתב החדש.



חברת ג'נגו עוסקת בפיתוח פלטפורמת תוכנה לשערי גישה בפס-רחב (Residential Gateways) וכלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ולמערכות משובצות מחשב.



פלטפורמת OpenRG של ג'נגו היא חבילת תוכנה, המעשירה את הפונקציונליות של מודמים מהירים באמצעות מגוון יישומים - הן לספקי שירותי אינטרנט והן למנויי פס רחב. OpenRG מאפשרת הקמה קלה ופשוטה של רשת מחשבים ביתית, חלוקת פס רחב בין מספר משתמשים ואמצעי אבטחת רשת, בהם פיירוול ו-VPN. לספקי השירות, OpenRG מאפשרת מערכות גבייה וניהול מרחוק.



לחברה קו מוצרים נוסף - כלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ובמערכות משובצות מחשב.



לג'נגו הסכמים עם אינטל, טקסס אינסטרומנטס, טושיבה, אלטרה, קונקסאנט, יו אס רובוטיקס, סמסונג ועם TMT הישראלית. על פי הערכות, הכנסותיה ב-2002 הסתכמו בכ-7 מיליון דולר.



ג'נגו נוסדה כ-KRFTECH ב-1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן. החברה השלימה לפני כחודש סבב גיוס שלישי של 5.5 מיליון דולר מקרן ההון סיכון פארטק אינטרנשיונל, קרן ההשקעות של אינפיניון, קרן התקשורת של אינטל, וקרן טלסופט פרטנרס. בחברה מושקעת גם הקרן הישראלית IRR.



חברת לינקסיס מקליפורניה, המתמחה בפיתוח פתרונות לרשתות ביתיות, נרכשה על ידי סיסקו במארס השנה תמורת כ-500 מיליון דולר בעסקת מניות. לחברה יותר מ-70 מוצרים לתחום הרשתות הביתיות הכוללים נתבים אלחוטיים ונקודות גישה לחלוקת פס רחב בין מחשבים ביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully