וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקה: צליל עד חתמה על הסכם להשכרת שטחים בתל אביב לתקופה של עשר שנים תמורת 2.4 מיליון דולר לשנה

אלי דניאל

2.10.2003 / 8:51

מדובר בפרויקט משרדים המוקם על השטח ששימש בעבר את מפעל לחמנו של אסם ואשר נרכש לפני למעלה מארבע שנים תמורת 10 מיליון דולר; זיקה מחזיקה ב-25% ממניות צליל עד



חברת מפעלי אלקטרודות זיקה , הנמצאת בשליטת ראובן דוד-רביד, הודיעה הבוקר כי חברת צליל עד, המוחזקת על ידה בשיעור של 25%, באמצעות זיקה נדל"ן, חתמה על הסכם להשכרת שטחי משרדים, שטחים נלווים, מחסנים וחניונים, לתקופה של עשר שנים, בתמורה לדמי שכירות שנתיים של כ-2.4 מיליון דולר. כמו כן, לשוכרת ניתנה האופציה להאריך את תקופת השכירות לתקופות נוספות של מספר שנים, כל אחת, וזאת לצד האפשרות לשכירת שטחים נוספים.



השטחים אותם תשכיר צליל עד מצויים בפרויקט אותו היא מקימה ברחוב הסוללים בתל אביב, על שטח קרקע של כ-6.5 דונם אשר נרכש לפני למעלה מארבע שנים מאסם בתמורה ל-10 מיליון דולר. שטח זה שימש בעבר את מפעל לחמנו של אסם.



מסירת החזקה בשטחים שהושכרו צפויה להתבצע, בכפוף לקבלת ההיתרים הדרושים, החל מחודש ספטמבר 2004. כניסת הסכם השכירות לתוקף מותנית, בין היתר, בקבלת אישור מועצות המנהלים של צלילי עד ושל השוכרת.



צליל עד הוקמה בסוף שנת 1998 במטרה לבנות בניינים למכירה ולהשכרה. מלבד זיקה נדל"ן, מי שמחזיקה בחבילת מניות של צליל עד הינה אס.ג'י.אס חברה לבנייה, הנמצאת בשליטת עמוס שמיע ואהוד סמסונוב. זו, אף משמשת כאחראית על ניהול בניית הפרויקט האמור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully