וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפלה טובה לאוקיאנה: תקים תחנת שאיבה במתקן ההתפלה באשקלון תמורת כ-11.6 מיליון שקל

אלי דניאל

2.10.2003 / 10:22

לפני שבועיים דיווחה החברה על הקמת צינור ימי במתקן אשקלון בו יותפלו מי ים בהיקף של 100 מיליון מ"ק לשנה ביחד עם שותפים נוספים - בעסקה שהיקפה הכולל הוא כ-9 מיליון יורו



תחום ההתפלה ממשיך להניב פירות לחברת אוקיאנה , העוסקת בביצוע עבודות הנדסה ימיות ובייצור מערכות מחשב ומערכות ניווט, בשעה שהחברה מדווחת היום על עסקה חדשה בהיקף של כ-11.6 מיליון שקל עליה חתמה עם שותפות OTID Deasalination, המקימה את מתקן ההתפלה באשקלון.



במסגרת העסקה האמורה תקים אוקיאנה תחנת שאיבה במתקן ההתפלה, וזאת לאחר שלפני כשבועיים נודע כי היא תתקין צינור ימי במתקן ההתפלה באשקלון, בעסקה שהיקפה הכספי מסתכם בכ-9 מיליון יורו. התקנת הצינור הימי תתבצע בשיתוף צד שלישי, וחלקה של אוקיאנה בעסקה יעמוד על 60%.



תחום ההתפלה אינו זר לאוקיאנה, שכן קונסורציום דרך הים (Via Maris), בו היא שותפה בשיעור של 5%, עתיד להקים באתר פלמחים מתקן להתפלת מי ים, בהיקף ייצור של 30 מיליון מ"ק לשנה.



נזכיר כי בדו"חותיה לרבעון השני של השנה הודיעה החברה כי היא מנהלת מגעים בנוגע לעסקות בהיקף של כ-90 מיליון שקל. בחודש האחרון דיווחה כבר אוקיאנה על עסקות בהיקף כולל של כ-48 מיליון שקל. להסכמים אלה עשויה להיות השפעה משמעותית על החברה, שמכירותיה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-26 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully