וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיאל שפרעם מבקש להגדיל החזקתו בארן מו"פ: רוכש כ-9.1% ממניותיה תמורת כ-1.3 מיליון שקל

אלי דניאל

2.10.2003 / 11:55

המחיר שישלם שפרעם - 60% מעל מחיר השוק; בעקבות הרכישה יחזיק שפרעם המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה בכ-30% מהון המניות שלה; השלמת העסקה כפופה לזכות סירוב שניתנה לבעלי מניות אחרים



עדיאל שפרעם, המכהן כיו"ר דירקטוריון ארן מו"פ , מבקש להגדיל את שיעור החזקותיו בחברה העוסקת במתן שירותי תכנון הנדסי. שפרעם רכש אתמול באמצעות חברה הנמצאת בבעלותו המלאה כ-9.1% מהון המניות של החברה לפי מחיר של כ-5.4 שקלים (1.22 דולר) למניה - מחיר הגבוה בכ-60% ממחיר השוק, ובתמורה כוללת של כ-1.3 מיליון שקל (כ-300 אלף דולר).



חבילת המניות נרכשה מחברת לב ארי השקעות שבשליטת אייל לב ארי, אשר כיהן עד לא מכבר בדירקטוריון ארן, ומחברת עילמור. יש לציין כי השלמת עסקה זו כפופה לזכות סירוב ראשונה הנתונה בידי אברהם זכאי ורן סתו, זכות הניתנת למימוש במהלך השבוע הקרוב. במידה שזכאי וסתו יבקשו לממש את זכות הסירוב המוקנית להם תתבטל העסקה, בעוד שהימנעותם ממימוש הזכות תביא לכך שהעסקה תושלם בעוד כשבועיים וחצי.



המהלך בו נקט עתה שפרעם מתווסף לצעד אותו ביצע לפני כשבועיים עת הוא רכש מזכאי וסתו כ-3.6% מהון המניות של החברה, במחיר של 5.48 שקלים למניה, ובתמורה כוללת של כ-888 אלף שקל. השלמת העסקה הנוכחית תביא לכך ששפרעם יחזיק בכ-30% מהון המניות של החברה, מזה כ-25.5% יוחזקו על ידי חברת ע.שפרעם השקעות שבשליטתו.



ארן מו"פ סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח נקי של 103 אלף שקל, במחזור מכירות של כ-15.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully