וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS מגיעה למחוז נוסף בסין: תספק פתרונות גישה מותנית במזרח המדינה; בסיס המנויים הפוטנציאלי - 7.2 מיליון

שירלי יום-טוב

2.10.2003 / 13:41

China Cable Network בחרה בין היתר בפתרון ה-VideoGuard הנועד להבטיח את גישתם של מנויים מורשים בלבד לשידורי הטלוויזיה; לא נמסר היקפה הכספי של העסקה



חברת אן.די.אס , מקבוצת ניוז קורפ ציינה לא אחת את הפוטנציאל הטמון עבורה בשוק הסיני. היום היא מדווחת כי חתמה על הסכם עם ספקית שירותי טלוויזיה בכבלים נוספת וקיבלה הזמנה ל-50 אלף כרטיסים חכמים. China Cable Network בחרה בפתרונות של NDS להשקת שירות טלוויזיה דיגיטלית בכבלים עבור 4 ערים במחוז Zhejiang הנמצא במזרח המדינה ונחשב למחוז מפותח. לא נמסרו פרטים לגבי היקף העסקה.



חברת הכבלים הסינית צפויה להשיק את השירות עד סוף ינואר 2003 והפוטנציאל נראה מבטיח כיוון שלחברה בסיס מנויים אנלוגי הכולל כ-7.2 מיליון לקוחות. צ'יינה כייבל, הפועלת משנת 1998, בחרה בין היתר בפתרון ה-VideoGuard הנועד להבטיח את גישתם של מנויים מורשים בלבד לשידורי הטלוויזיה. בנוסף תפיק NDS עבור החברה הסינית מדריך אינטראקטיווי עבור הצופים.



NDS מתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום. במחצית יולי האחרון דיווחה NDS על חוזה עם חברת Galaxy Satellite Broadcasting מהונג קונג. רפי קסטן, מנכ"ל NDS ישראל העריך אז כי אסיה תהיה אחראית למקור משמעותי מהכנסות החברה ב-10 השנים הקרובות. ב-2002 כ-10.3% ממכירותיה של החברה נבעו מאסיה-פסיפיק, וזאת לעומת 4.5% בשנת 2001.



NDS נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-980 מיליון דולר בעקבות זינוק של כ-140% במחיר המניה ל-18.2 דולר. ברבעון השני (הרביעי הפסיקלי של החברה) הסתכמו ההכנסות ב-88.1 מיליון דולר, ירידה של 18.5% ביחס לרבעון המקביל. למרות ירידה בהכנסות עלה הרווח הנקי ב-24% ל-11.9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully