וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד המשפטים בארה"ב מתנגד להצעת הרכש של אורקל למתחרתה פיפלסופט

רויטרס

2.10.2003 / 12:49

ענקית התוכנות העסקיות הגישה הצעת רכש עוינת בהיקף של 7.3 מיליארד דולר למתחרתה. "USA טודיי" מציין כי המשרד גובה כעת עדויות מלקוחות שתי החברות

משרד המשפטים האמריקאי נערך לאפשרות להתנגד להצעת הרכש העוינת בת 7.3 מיליארד הדולר שהגישה אורקל למתחרתה פיפלסופט מטעמים של חשש מפגיעה בתחרות, כך מדווח "USA טודיי" המצטט פרקליטים המצויים בסוד העניינים.

עורכי הדין של משרד המשפטים פנו ללקוחות נוכחיים ופוטנציאלים של פיפלסופט ואורקל בבקשה שיגישו הצהרות שעשויות לשמש כעדויות משפטיות, דיווח העיתון.

עובדים לשעבר במחלקת ההגבלים העסקיים של המשרד אמרו לעיתון שההצהרות שנגבו מהלקוחות מהווים איתות משמעותי לכך שעורכי הדין של משרד המשפטים עשויים להמליץ לחסום את הצעת הרכש.

ע"פ העיתון, מינתה המחלקה את אחד מעורכי הדין הבכירים ביותר לפרשה. המינוי מהווה לדבריו סימן נוסף שבכוונת משרד המשפטים להתנגד לעסקה.

התנגדות הרשויות הרגולטריות בארה"ב לניסיון ההשתלטות של אורקל על פיפלסופט עשויה לחסל את אחת מעסקות הטכנולוגיה הגדולות אי פעם ולהגביר את חוסר הוודאות בשוק התוכנות העסקיות, אמר העיתון. הצעת הרכש של אורקל נבחנת כעת גם בידי רשויות ההגבלים העסקיים האירופיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully