וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר מודיע רשמית: ירון זליכה ימונה לתפקיד החשב הכללי; ייכנס לתפקידו לאחר החגים

אמיר טייג

2.10.2003 / 15:22

זליכה, בן 33, ייכנס לנעליו של ניר גלעד שפרש לפני 3 חודשים; זליכה הוא בעל תואר ד"ר בכלכלה, רו"ח ומחזיק בתפקיד סמנכ"ל כספים בדרך ארץ; היה יועץ כלכלי לנתניהו בתקופתו כראש ממשלה



סבב המינויים במשרד האוצר נמשך. בתום מספר שבועות של אי ודאות מודיע היום שר האוצר, בנימין נתניהו, כי ד"ר ירון זליכה ימונה לתפקיד החשב הכללי במשרד האוצר. זליכה, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפיתוח העסקי של חברת דרך ארץ, ייכנס לתפקיד לאחר תום תקופת החגים. החשב הכללי הוא המינוי השני אותו מבצע נתניהו בצמרת הפקידות של משרד האוצר, זאת לאחר שמינה לפני מספר שבועות את רו"ח יוסי בכר למנכ"ל משרד האוצר.



זליכה, בן 33, ייכנס לנעליו של ניר גלעד, אשר פרש מתפקיד החשב הכללי בסוף חודש יוני, ופנה לעסקים פרטיים. מול זליכה התמודדו מספר מועמדים על התפקיד הנחשב לאחר הבכירים במשרד האוצר. המוביל מבין המתמודדים היה אלדד פרשר, המשנה לחשב הכללי בתקופת גלעד, וממלא מקומו כיום. פרשר צפוי לבחון את צעדיו בימים אלו, אך לא מן הנמנע כי יבחר להישאר בתפקידו הנוכחי, כמשנה לחשב החדש.



זליכה הוא בעל תואר ד"ר בכלכלת מקרו, ומחזיק גם בתואר מקצועי של רואה חשבון. מלבד תפקידו בדרך ארץ, מחזיק זליכה בתפקיד של ראש ההתמחות בחשבונאות בקריה האקדמית של קריית אונו ודירקטור בבתי הזיקוק. בשנים האחרונות מילא זליכה מספר תפקידים בתחום הכספים - הוא היה מנהל כספים בחברת תבל טלקום ובחברת פרטנר, וכן מילא תפקיד של יועץ כלכלי לנתניהו בתקופתו כראש ממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully