וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר קינג העולמית דורשת לקבל 5% ממחזור המכירות של ברגר קינג ישראל במהלך תקופת הקפאת ההליכים

אסף ברגרפרוינד

2.10.2003 / 15:45

מדובר במחלוקת בין ברגר קינג העולמית לבין חברת ריקמור בבעלותו של משולם ריקליס אשר החזיקה בזיכיון להפעלת מסעדות ברגר קינג בישראל - זיכיון שנמכר לאחרונה לחברת אורד



חברת ברגר קינג העולמית דורשת לקבל לידיה 5% ממחזור המכירות של ברגר קינג ישראל במהלך תקופת הקפאת ההליכים שבה נוהלה החברה על ידי עו"ד דורון טישמן בתוקף תפקידו כנאמן החברה. עו"ד טישמן מציין בבקשה שהגיש היום לבית המשפט כי מדובר במחלוקת בין ברגר קינג העולמית לבין חברת ריקמור בבעלותו של משולם ריקליס אשר החזיקה בזיכיון להפעלת מסעדות ברגר קינג בישראל זיכיון שנמכר לאחרונה לחברת אורד. טישמן מבקש מבית המשפט להכריע במחלוקת בין הצדדים שכן לדבריו ללא הכרעה במחלוקת , הוא לא יוכל לגבש הסדר נושים.



טישמן בבקשתו מציין כי הדרישה של ברגר קינג העולמית נמסמכת על הסכם התמלוגים שהיה לה עם ריקמור. אולם לדבריו עמדת ריקמור היא שהרשת העולמית אינה זכאית לתמלוגים. טישמן מוסיף כי מזה למעלה משנתיים לא שילמה ריקמור תמלוגים לרשת העולמית וזאת לאור טענות שיש לחברה כנגד הרשת העולמית. מהבקשה עולה בנוסף כי במהלך תקופת הזיכיון שילמה ריקמור לרשת העולמית תמלוגים בסך 3.5 מיליון דולר. טישמן מוסיף בבקשתו כי הרשת העולמית לא נתנה כל סיוע לריקמור במהלך תקופת הקפאת ההליכים ולא שיתפה עימה פעולה מלבד מאמצים שהשקיעה במניעה מגורמים מתחרים לרכוש את הרשת ולהוציא את מותג ברגרקינג מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully