וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים באוצר: מתקיימים מגעים בין ההסתדרות לאוצר לקראת פגישה בין נתניהו ופרץ

עינב בן יהודה

2.10.2003 / 18:53

בהסתדרות מכחישים; עד עתה לא התכנסו הצדדים לדון בעיצומי עובדי שירות המדינה הנמשכים זה היום הרביעי, ושביתת עובדי הנמלים הנמשכת זה היום השלישי



גורמים באוצר מציינים כי החלו מגעים בין האוצר להסתדרות על מנת לתאם פגישה בין שר האוצר, ביבי נתניהו ויו"ר ההסתדרות ח"כ עמיר פרץ. זה היום הרביעי בו נוקטים עובדי שירות המדינה בעיצומים ואינם מקבלים קהל, והיום השלישי לשביתת עובדי הנמלים.



עד עתה לא התקיים מו"מ בין ההסתדרות לאוצר, הערכות הן כי פגישה בין נתניהו לפרץ תתקיים לאחר החג.



מההסתדרות נמסר כי למרות הסכמת ההסתדרות לקיום מו"מ טרם נקבעה פגישה בין פרץ לנתניהו. דובר ההסתדרות מסר: "מסתבר כי הצעתו של נתניהו לקיים מו"מ נאמרה מן השפה ולחוץ, אין מאחוריה כל כוונה רצינית והיא נוצרה לצורכי תעמולה ותקשורת בלבד. שר האוצר מוצא את הזמן לפרסם את נזקי השביתה אך איננו מוצא זמן לפתוח במו"מ שיכול להביא את השביתה לידי סיום. נתניהו מתחמק מקיום המו"מ אותו הציע בעצמו".



אתמול ניהולו הצדדים דיאלוג על ידי אמצעי התקשורת. בשעות הבוקר התפרסם מכתבו של נתניהו לפרץ להיכנס למו"מ על מנת להביא לסיום השביתה בנמלים. נתניהו ציין במכתבו כי במידת הצורך יפעל לשינוי הרפורמה המוצעת, בה יהפכו שלושת נמלי הים - אילת אשדוד וחיפה - לחברות ממשלתיות נפרדות, אשר יתחרו זו בזו. פרץ הגיב לפנייה זו במכתב משלו בו אמר: "מתוך אחריות לגורל העובדים והמשק בישראל, ולמרות משבר האמון והתחושה כי אין מדובר ברצון אמיתי וכנה לשיתוף פעולה, אהיה מוכן לפתוח בהידברות המבוססת על כיבוד הסכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully