וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבקות: גוצ'ה באולימפיאדה

עדי רובינשטיין

2.10.2003 / 21:40

אליפות העולם בהאבקות: גוצ'ה הצליח להעפיל לשמינית הגמר ובעקבות כך לאולימפיאדת אתונה לאחר ניצחון 0:25 על יריב הודי. ביילין ואיבסיצ'ייק בחוץ

זה התחיל טוב, המשיך רע והסתיים מצויין. גוצ'ה צציאשווילי מצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל לאולימפיאדת אתונה. האולימפיאדה השלישית שלו. המארגנים באליפות העולם אשר נערכת בפריז לא בדיוק שולטים בנעשה, אבל ג'וצה שלנו באולימפיאדה.

ג'וצה ציציאשווילי פתח את היום בניצחון חשוב על יריב פולני. ג'וצה שמשתתף בקטגורית משקל של עד 84 ק"ג, סיים את הקרב בתיקו 1:1, אך בשל עונשים שהוטלו על יריבו הוא סיים את הקרב בניצחון 1:3. את הקרב הבא שלו מול יריב מהונגריה פתח ג'וצה מצויין והוביל 0:2 אך בדקת הסיום יצא ג'וצה מריכוז וההונגרי עשה 2:2. שובר שוויון בהאבקות מציב את שני המתאבקים במצב של צלב כאשר הראשון שמשתחרר זוכה בניצחון. ג'וצה השתחרר ראשון ושופט המזרן התוניסאי העניק את הניצחון לישראלי. החוקים החדשים בענף קובעים שמותר להשתמש במכשיר הוידאו כאשר מערערים על תוצאה וההונגרי שהגיש עירעור אף זכה בו, לאחר שהסרט הראה שג'וצה יצא מן המזרן בעת ההשתחררות.

ההונגרי באלאש קיש אמור היה לפגוש רק מחר את הפולני ארתור מיכאליקביץ', וג'וצה אמור היה לפגוש יריב הודי. אך המארגנים החליטו לקיים את הקרבות הלילה. הפולני עשה את העבודה בשביל גוצ'ה וניצח את ההונגרי. ג'וצה ידע שהוא חייב לנצח בכמה שיותר נקודות כדי לעלות לשלב הבא. לאחר שהוביל 0:11 ביקש להמשיך את הקרב כדי לצבור עוד נקודות ואכן הגיע ל-0:25 שהשוו את הנקודות שלו לשאר המתחרים. אך לג'וצה היו נקודות זכות רבות יותר והוא מעפיל לשמינית הגמר והבטיח לעצמו את מקומות 1-8. הקרבות יחלו מחר וג'וצה יודע שבכל מקרה הוא באולימפיאדה.

ביילין ואיבסייצ'יק ינסו ב-2004

מיכאל ביילין סיים בצורה זריזה וכואבת את ההשתתפות שלו במשקל של עד 66 ק"ג. אלוף אירופה לשנת 2002 הובס ע"י יריב ביילורוסי 1:5. ביילין שניצח רק לפני שבועיים את הביילרוסי שזכה בראשות הבית לאחר ניצחון על יריב סורי.

יורי איבסיצ'ייק במשקל של עד 120 ק"ג הוגרל מלכתחילה לבית קשה והפסיד למדליסט שניצח אותו באתונה, רולון גארדנר. יורי פתח את הקרב בצורה טובה והוביל 1:2 לאחר שלוש דקות אבל אז ביצע החוואי האמריקאי את המהפך וניצח 2:5. קודם לפני הספיק יורי לנצח את השבדי אדי בניגסטון 1:4 והשאיר לעצמו סיכוי תאורטי, אך ניצחון 1:4 של האמריקאי על השבדי גמרו לישראלי את הסיכוי.

מחר יכנסו למעגל התחרויות הנרי פפיאשוילי (עד 96 ק"ג), יעקב מנשרוב (74 ק"ג), ואלכס חודיש (60 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully