וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן דרך נוספת לגיוון אימג'ינג: האבחון באמצעות קפסולת ה-M2A זכה לקוד חיוב קבוע

שירלי יום-טוב

2.10.2003 / 18:53

גבי מירון, מנכ"ל החברה, ציין בהודעה כי "הענקת קוד קבוע מעידה על כך שהאבחון באמצעות הקפסולה הפך כסטנדרט טיפולי"; המניה מוסיפה כ-5%



אבן דרך נוספת לגיוון אימג'ינג בשוק האמריקאי. החברה הודיעה היום כי שירותי הבריאות האמריקאיים (American Medical Association) העניקו קוד חיוב קבוע עבור האבחון הרפואי בעזרת קפסולת ה-M2A שפיתחה החברה. מדובר בהתפתחות חיובית נוספת בעקבות הודעת החברה לפני מספר חודשים שבישרה על כך שהשימוש בגלולה הוכר כאמצעי אבחון ראשוני לדימומים במעיים ולא רק ככלי עזר. קוד החיוב הקבוע יהיה אפקטיווי החל מינואר 2004.



"מדובר בציון דרך חשוב עבור החברה ועבור עולם הגסטרואנטרולוגיה. הענקת קוד קבוע מעידה על כך שהאבחון באמצעות הקפסולה הפך כסטנדרט טיפולי", ציין בהודעת החברה גבי מירון, המנכ"ל.



מניית החברה מגיבה בשעה זו בעלייה של 5% למחיר של 11.4 דולר. שווי השוק של החברה בנאסד"ק מסתכם ב-293 מיליון דולר - מעט מתחת לשווי בו הונפקה בסוף 2001, 300 מיליון דולר.



קפסולת ה-M2A של גיוון משמשת לאבחון דימומים במעי הדק ולזיהוי מחלת קרוהן. הקפסולה מכילה מצלמה זעירה ולאחר בליעתה על ידי המטופל, היא מטיילת בגופו במשך 24 שעות ושולחת מידע אל מתקן קטן אותו נושא המטופל. המידע מפוענח על ידי הרופא בעזרת "תחנת עבודה" שגם אותה מוכרת החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully