וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין צופה כי הכנסותיה ברבעון השלישי ישקפו צמיחה לעומת הרבעון השני ויהיו מעל לתחזיות האנליסטים

סוכנויות הידיעות

2.10.2003 / 20:24

ברבעון השני הסתכמו הכנסות החברה המפתחת פתרונות לאבטחת והגנת מידע באינטרנט ב-13 מיליון דולר; תחזית האנליסטים של פירסט קול לרבעון השלישי היא 12.7 מיליון דולר



אלדין הישראלית מסרה היום כי הכנסותיה ברבעון השלישי צפויות להיות גבוהות מאלה של הרבעון השני בו הסתכמו הכנסותיה ב-13 מיליון דולר.



תחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול היתה כי החברה, המפתחת פתרונות לאבטחת והגנת מידע באינטרנט, תרשום הכנסות של 12.7 מיליון דולר ברבעון השלישי.



אלדין תקיים שיחת ועידה ב-20 באוקטובר כדי לדון בתוצאותיה ברבעון השלישי.



בחודש יולי, כאשר אלדין פירסמה את הדו"חות הכספיים לרבעון השני, הצביעו התוצאות הכספיות על כך שהחברה ממשיכה לצמוח בשורת ההכנסות ומגדילה באופן הדרגתי גם את רווחיה הנקיים ואת המזומן בקופתה. הכנסות החברה ברבעון השני, שהסתכמו כאמור ב-13 מיליון דולר, שיקפו צמיחה של 11.2% ביחס להכנסות הרבעון המקביל.



עם זאת, היה מדובר בירידה קלה לעומת הכנסות של 13.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. דו"חותיה של אלדין מושפעים מעונתיות: הרבעון הראשון של השנה הוא טוב, השני מהווה ירידה, השלישי הוא לרוב רבעון שפל והרביעי הוא הרבעון החזק ביותר באופן מסורתי.







ברבעון השני הציגה אלדין רווח נקי של 563 אלף דולר או 5 סנט למניה, זאת לעומת הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר או 20 סנט למניה ברבעון המקביל.



מוצריה של אלדין כוללים את ה-eToken - מפתח הגנה אישי לזיהוי משתמשים וחתימות דיגיטליות; את משפחת מוצרי ה-HASP - מפתחות הגנה הנותנים למפתחי תוכנה יכולות בתחום הרישוי, האבטחה וההפצה של תוכנותיהם; ה-Privilege - מערכת לניהול הפצת תוכנה ורישוי אלקטרוני של מוצרי תוכנה; וקו מוצרי eSafe להגנה פרואקטיווית מפני ונדאלים, וירוסים, האקרים באינטרנט ודואר זבל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully