וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות שערים על רקע ציפיות לפרסום נתוני האבלה בארה"ב; עליות במניות הבנקים והטכנולוגיה

רונן סרברניק

3.10.2003 / 10:43

מינכן רה, חברת ביטוח המשנה הגדולה באירופה, עולה ב-0.9%; דנונה יורדת ב-0.4% לאחר שסוכנות מודי'ס שינתה את המלצתה על האג"ח של החברה ל"שלילי"



בורסות אירופה נפתחו בעליות שערים אך בהיקפי מסחר נמוכים יחסית, בעוד המשקיעים ממתינים לנתוני האבטלה לחוד שספטמבר של ארה"ב. בלונדון עולה ה-FTSE ב-0.4%; פאריס ב-0.8% ופרנקפורט עולה באחוז.



מינכן רה, חברת ביטוח המשנה הגדולה באירופה, עולה ב-0.9%, לאחר שהודיעה אתמול על מכירת 25.7% ממניות חטיבת הנדל"ן של HVB גרופ, במחיר של כ-335 מיליון יורו. מניות HVB גרופ עולות ב-2.1%.



מניות הבנקאות רושמות עליות שערים: קומרצבנק עולה ב-2.8%; דיטשה בנק ב-1.3% בעוד PNB פאריבס עולה ב-1.35 וסוסייטה ג'נרל גם כן.



חברת השרותים הצרפתית סואץ, עולה ב-0.5% לאחר שהודיעה כי הסכימה למכור את חברת הטלויזיה הבלגית בכבלים, קודנט, למפעילת הכבלים טלנט.



דנונה, יצרנית מוצרי החלב הגדולה באירופה, יורדת ב-0.4% לאחר שסוכנות מודי'ס שינתה את המלצתה על האג"ח של החברה ל"שלילי". מודי'ס מסרה כי היא מודאגת ממדיניות הרכישות ומחובותיה.



יצרנית הרכב האיטלקית פיאט עולה ב-0.2% בעקבות דיווחה על עליה של 9.8% ברישוי מכוניות באיטליה בספטמבר. נתח השוק של פיאט, למרות זאת, ירד ל-27.15% לעומת 30.28 בחודש אוגוסט.



מניות הטכנולוגיה רושמות מגמה חיובית לאחר שסיבל סיסטמס, חזרה ואישרה את תחזייות הרווח לרבעון אך מסרה כי הכנסותיה יהיו בסך התחתון של התחזיות. יצרנית התוכנה הגרמנית, SAP, עולה ב-3.5%; אינפיניון עולה ב-1.9% וסימנס מתחזקת ב-0.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully