וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אם סיסטמס מזנקת ב-10% בהמשך לעלייה של 17% ב-3 ימי המסחר האחרונים; עליות במדדים

שירלי יום-טוב

6.10.2003 / 22:07

אם סיסטמס הודיעה ביום רביעי האחרון על הגשת תשקיף מדף לגיוס של כ-100 מיליון דולר; צורן נופלת ב-10% במחזור גבוה בעקבות הורדת המלצה; סביינט מתממשת בכ-0.5%



יום המסחר בוול סטריט מתנהל עד כה בעליות יציבות בהמשך למגמה החיובית שאיפיינה את יום שישי האחרון. בתחילת יום המסחר עוד חיפשו המדדים כיוון. בהיעדר חדשות מזירת המקרו ובהיעדרם של הסוחרים היהודים עקב יום הכיפורים, דישדשו המדדים דקות ארוכות אך החלו כאמור לאחר מכן לרשום עליות. הודעתה של הענקית מוטורולה בדבר הספין אוף המתוכנן לחטיבת השבבים שלה מסייעת לאווירה החיובית. הנאסד"ק מוסיף כעת 0.6% והדאו עולה ב-0.4%.



בין החברות הישראליות הנסחרות מעבר לים לא נרשמו בינתיים הודעות וגם הימים הראשונים שלאחר סיום הרבעון השלישי עברו עד כה ללא אזהרות מיוחדות לקראת פרסום הדו"חות.



מניית סביינט ממשיכה לאבד היום גובה ויורדת ב-0.5% למחיר של 5.9 דולרים לאחר שהחברה אישרה יחד עם ענקית התרופות הגנריות טבע, את היותן של השתיים במו"מ לקראת רכישתה של טבע את סביינט בעסקה שהיקפה 365 מיליון דולר. סביינט, שזינקה ביום חמישי האחרון ב-17% במחזור גבוה על רקע חרושת השמועות, התממשה ביום שישי ב-3%.



מניית אם סיסטמס מזנקת בשעה זו ב-10% למחיר של 20.3 דולר בהמשך לעלייה של 17% מיום רביעי האחרון בו הודיעה החברה על הגשת תשקיף מדף לגיוס של כ-100 מיליון דולר.



מניית צורן מאבדת 10% למחיר של 18.9 דולר במחזור גבוה בעקבות הורדת המלצה של בית ההשקעות CE Unterberg Towbin מ"קנייה" ל"תשואת שוק לטווח ארוך". בבית ההשקעות ציינו כי שרשרת האספקה בתחום מכשירי ה-DVD מתאפיינת יותר ויותר כשרשרת אספקה של מוצרי צריכה, דבר היוצר לחץ על מחירי הרכיבים. צורן מספקת שבבי דחיסה לנגני DVD ונסחרת לפי שווי שוק של כ-825 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully