וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודיוקודס מתגמלת את בכיריה: מבקשת להעניק חבילת אופציות לשבתאי אדלרסברג ולשלושה דירקטורים נוספים

אלי דניאל

7.10.2003 / 10:07

אדלרסברג יזכה בכ-9,700 אופציות במחיר מימוש של 2.04 דולרים למניה; עשרות אלפי אופציות יוענקו ליוסף טנא, אייל קישון ודנה גרוס; החברה מבקשת להאריך כהונת אדלרסברג כמנכ"ל וכיו"ר דירקטוריון



חברת אודיוקודס הישראלית, תכנס לקראת סוף החודש הנוכחי את האסיפה השנתית של בעלי המניות שלה, במסגרתה היא תבקש לאשר את בחירתו המחודשת של שבתאי אדלרסברג כדירקטור, במקביל לאישור המשך כהונתו לתקופה נוספת של שלוש שנים כמנכ"ל, נשיא וכיו"ר דירקטוריון.



האסיפה אשר תכונס ב-29 באוקטובר 2003, תתבקש לאשר מתן של 9,718 כתבי אופציה לאדלרסברג, במחיר מימוש של 2.04 דולרים למניה. האופציות יהיו ניתנות למימוש לתקופה של שנתיים, והענקתן לאדלרסברג נועדה לפצותו על הקיצוץ בסך של כ-93 אלף שקל שנרשם בשכרו במהלך השנתיים האחרונות. מחירה הנוכחי של מניית אודיוקודס עומד על 8.37 דולרים - פי כמה וכמה ממחיר המימוש של האופציות.







החלטות נוספות אותן תתבקש האסיפה הכללית לאשר נוגעות להארכת מינויו של יוסף טנא כדירקטור עד לשנת 2005, במקביל להארכת כהונתו של דורון נבו כדירקטור חיצוני לתקופה נוספת של שלוש שנים. כמו כן, באודיוקודס מעוניינים להעניק לטנא 50 אלף כתבי אופציות שיהיו ניתנים למימוש למניות החברה במהלך תקופה של חמש שנים, כאשר מחיר המימוש יהיה זהה למחיר הסגירה של המניה במועד בו תכונס האסיפה.



דירקטורים נוספים אשר צפויים לזכות בחבילת אופציות הם ד"ר אייל קישון ודנה גרוס. כל אחד מהשניים עתיד לקבל לידיו 40 אלף כתבי אופציות, אשר יהיו ניתנים למימוש במשך תקופה של חמש שנים. מחיר המימוש של כתבי האופציה להם יזכו השניים יהיה נמוך ב-2 דולרים ממחיר הסגירה של המניה במועד כינוס האסיפה, ובלבד שמחיר זה לא יהיה נמוך יותר מ-2.7 דולרים למניה.



אודיוקודס, המפתחת מוצרים המבוססים על טכנולוגיה של דחיסה, פרישה ואבטחת האיכות של הקול על גבי מנות, סיימה את הרבעון השני של השנה עם צמיחה של 24% בהכנסותיה בשעה שאלה הסתכמו ב-10.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully