וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק נכנסת לשוק האירופי עם מערכת ה-EasyFuel: מבצעת התקנות ראשונות בספרד

אלי דניאל

7.10.2003 / 10:49

החברה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Practic Import המספקת שירותים למרבית חברות הדלק בספרד; המערכת מיועדת לניהול תשלומים עבור תעשיית הדלקים; עודד בשן: "התחלנו כבר בביצוע התקנות"



חברת OTI - און טראק מראש פינה, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה לייצור כרטיסים חכמים ללא מגע, הודיעה היום על התקנה ראשונה של מערכת ה-EasyFuel שלה באירופה, המיועדת לניהול תשלומים עבור תעשיית הדלקים. החברה תתקין את המערכת בספרד, ולשם כך היא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Practic Import S.L המספקת שירותים, לרבות שירותי תחזוקה, למרבית חברות הדלק בספרד.



בנובמבר האחרון האריכה און טראק את ההסכם עליו היא חתמה עם BP (בריטיש פטרוליום) בנוגע לאספקת פתרונות המבוססים על הכרטיס החכם שלה ל-500 תחנות דלק בדרום אפריקה, ולכ-40 אלף כלי רכב. בשנה שעברה מכרה BP למעלה מ-100 מיליון ליטר דלק באמצעות המערכת של OTI, והתחזית לשנה זו היא למכירה של כ-170 מיליון ליטר דלק. לגידול זה קיימת משמעות שכן החברה הישראלית זוכה להכנסות מ-BP על בסיס כמויות הדלק הנמכרות באמצעות המערכת. על פי ההערכות, התקנה של המערכת בתחנת תדלוק אחת מניבה הכנסות של כמה אלפי דולרים.



עודד בשן, נשיא ומנכ"ל החברה הישראלית אשר מניותיה נסחרות הן בבורסת הנאסד"ק (Small Cap) והן בבורסת פרנקפורט, מסר ל-TheMarker כי "מדובר בכניסה ראשונה שלנו לשוק האירופי עם מוצר ה-EasyFuel, מוצר אותו אנחנו משווקים כבר בדרום אפריקה בשיתוף עם בריטיש פטרוליום תחת השם FuelMaster. התחלנו כבר בביצוע התקנות, אם כי העסקה הזו היא מעין פיילוט פלוס, ולא כוללת יותר מדי תחנות תדלוק. אני מניח שבשנה הקרובה נעבור כבר לשלב המסחרי".



OTI סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2003 עם הכנסות בהיקף של כ-9.7 מיליון שקל, עלייה צנועה של 1% לעומת מחזור ההכנסות בששת החודשים הראשונים של השנה הקודמת. בשורה התחתונה הציגה החברה בתקופה זו הפסד מצטבר של כ-1.9 מיליון דולר, ירידה של כ-28% בהשוואה להפסד שנרשם בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully