וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מיזוג אצל עורכי הדין: משרד המבורגר עברון מתמזג עם משרד ש. פינס

אמיר הלמר

7.10.2003 / 12:34

המשרד הממוזג ימנה 30 עורכי דין וימשיך להיקרא המבורגר עברון ושות'; מקומו של עו"ד שי פינס כשותף יהיה שני לעו"ד אמנון עברון



גם משרד עורכי הדין הוותיק המבורגר עברון מצטרף לשורת המתמזגים. היום הודיע המשרד, המונה כ-19 עורכי דין, כי הוא מתמזג עם משרד עורכי הדין ש. פינס ושות' בראשותו של עו"ד שי פינס.



משרד המבורגר עברון ושות' הינו מהמשרדים הוותיקים (נוסד בשנת 1928) ומהמובילים בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, דיני תאגידים ובנקאות, ליטיגציה, דיני מקרקעין ותכנון ובנייה, מכרזים, שוק ההון והשקעות היי-טק.



המשרד מונה 19 עורכי דין, מהם 9 שותפים, שהבכיר שבהם הוא עו"ד אמנון עברון. בנוסף לעברון יש במשרד 3 שותפים בכירים: עו"ד חיים וינטרוב המתמחה בנדל"ן, עו"ד גבי מויאל המתמחה בבנקאות, פירוקים וכינוסים וליטיגציה ועו"ד אמנון שורק המתמחה בעסקות בינלאומיות.



בין הלקוחות המרכזיים של המשרד ניתן למנות את הבנקים דיסקונט, הפועלים, לאומי, המזרחי ואגוד, חברות בנייה כמו שיכון ובינוי, קבוצת משולם לוינשטין, וחברות מסחריות כמו קבוצת הכשרת היישוב, דנקנר השקעות, קבוצת סנו ומשפחת לנדסברג, קבוצת חבס, פיבי השקעות, קבוצת טיב טעם, טכנופלסט ועוד.



שורשי החבירה של פינס לעברון נעוצים עוד בשנות ה-80, עת פינס שימש כמתמחה של עוברון ואף עבד במשרד כשכיר במשך 3 שנים לאחר מכן. בתום התקופה עזב פינס את המשרד ופנה לדרך עצמאית. כעת חוזר פינס למשרד בו החל את דרכו המקצועית.



משרדו של פינס מתמחה בנדל"ן בעיקר בחו"ל וכן בייצוג חברות בינלאומיות. המשרד מונה כיום 10 עורכי דין, אולם למשרד הממוזג יצטרפו פינס ו-7 עורכי דין שכירים, כאשר שני שותפיו של פינס במשרד פונים לדרך עצמאית, אחד מהם כמנכ"ל חברת נדל"ן.



בין הלקוחות שמביא פינס למשרד הממוזג ניתן למנות את פעילותה של חברת קרדן נדלן בארץ ובחו"ל, פעילותה של חברת האלקטרוניקה והציוד הבטחוני רייתיאון מארה"ב, המייצרת בין השאר את טילי הפטריוט ומקררי אמנה, חברת סולגוד חברת גלקסי תקשורת, חברת המותגים האמריקאית Cendant, חברת החתמות הבלגית Delta Lloyd, רשת המרכזים הרפואיים מדיטון וחברת המים המינרליים הבלגית-גרמנית Sip Well.



עורך דין אמנון עברון אמר היום שמיזוג מוצלח הוא כזה שבו התרבות, כללי ההתנהגות והאסכולה המקצועית של הגופים המתמזגים הם דומים, ומבחינה זו הצטרפותו של עו"ד פינס למשרד המבורגר עברון, בו צמח וגדל, נתפסת, לאור הרקע המשותף, כמהלך טבעי ומוצלח. המשרד הממוזג, שימשיך להיקרא המבורגר עברון ושות', ימנה כ-30 עורכי דין ומקומו של פינס כשותף יהיה שני לעברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully