וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: טריון מזנקת ב-19.3% בעקבות העלאת התחזיות

דפנה מאור

7.10.2003 / 15:35

ירידות במדדים בעקבות היחלשות הדולר. גיוון אימג'ינג עולה ב-5.3% בעקבות השקה מתוכננת של מוצר חדש. ריטליקס יורדת ב-1.5% למרות חוזה חדש

מניות הטכנולוגיה והבלו צ'יפ רושמות ירידות במסחר בוול סטריט, על רקע צניחה קשה בדולר. מדד נאסד"ק יורד ב-0.7%, מדד S&P 500 יורד ב-0.6% ודאו ג'ונס יורד ב-0.4%. בשל המעבר לשעון חורף בישראל נפתח היום המסחר בוול סטריט ב-15:30 לפי שעון ישראל, ויסתיים ב-22:00.

הדולר צונח היום סמוך לשפל של שלוש שנים וחצי מול הין, 110.4 ין, ורשם אף שפל של שלושה חודשים וחצי מול היורו, בשער של 1.18 דולר. ירידת ערך המטבע מעיבה על שוק המניות האמריקאי, ומבריחה משקיעים לנכסים שאינם נקובים בדולרים.

חברת גיוון אימג'ינג עולה ב-5.3% לאחר שהודיעה היום על כוונתה להשיק את המוצר השני שלה - קפסולת ה-Patency System M2A - במהלך שבוע הגסטרואנתרולוגיה שייערך במדריד בראשית חודש נובמבר.

חברת טריון, המתמחה בתחום פתרונות תקשורת עבור חברות כבלים, העלתה היום את תחזיותיה לרבעון השלישי. מנייתה מזנקת ב-19.3%. טריון צופה כי הכנסותיה לרבעון השלישי עתידות לנוע בטווח של 37-38 מיליון דולר, בעוד שההפסד הנקי צפוי לנוע בטווח של 10-12 סנט למניה, וזאת לאחר הכללת רווח של 2 סנט למניה כתוצאה מעסקת Miniplex. תחזיותיה הקודמות של החברה היו להכנסות של 33-36 מיליון דולר והפסד של 14-16 סנט למניה, לאחר הכללת רווח של 1 סנט למניה בגין עסקת Miniplex. טריון עתידה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ב-22 באוקטובר.

ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, הודיעה הבוקר כי חברת גלובל פיימנט (Global Payment) בחרה להשתמש בפתרונות מכירת הדלק של ריטליקס בפעילותה בשוק הקנדי. גלובל פיימנט היא ספקית שירותי עיבוד נתונים לשוק הקמעונאי. במסגרת הסכם זה, מותקנים בימים אלה פתרונות מכירת הדלק של החברה הישראלית בחברת הנפט הקנדית, האסקי (Husky Energy), לקוחה של ריטליקס וגלובל פיימנט. למרות ההודעה יורדת מנייתה ב-0.9%

חברת OTI - און טראק מראש פינה, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה לייצור כרטיסים חכמים ללא מגע, עולה ב-3.6% לאחר שהודיעה היום על התקנה ראשונה של מערכת ה-EasyFuel שלה באירופה, המיועדת לניהול תשלומים עבור תעשיית הדלק. החברה תתקין את המערכת בספרד, ולשם כך היא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Practic Import S.L המספקת שירותים, לרבות שירותי תחזוקה, למרבית חברות הדלק בספרד.

צ'ק פוינט יורדת ב-0.6% לאחר שחשפה היום קו מוצרים חדשים המיועדים לפרישת מערכות אבטחת מידע באתרים מרוחקים. קו המוצרים, VPN-1 Edge, מנוהל מרכזית וניתן לשילוב בתשתיות קיימות. היישומים האפשריים לקו המוצרים החדש כוללים אתרי קמעונות, נקודות מכירה, משרדים קטנים ושלוחות של שותפים עסקיים.

פרתוסיבה הכריזה כי אינוצ'יפ, חברה לתכנון שבבי ASIC, התקינה בהצלחה את השבב DAB (שידור אודיו דיגיטלי) הכולל את טכנולוגיית Teak DSP Core של פרתוסיבה. השבב מיועד לשוק הרדיו הדיגיטלי בהפרדה גבוהה (High Definition Digital Radio), המיועד להחליף שידור AM/FM וליישומים בשוק המולטימדיה. המניה יורדת ב-2.3%.

בנק אגוד העלה את ההמלצה למניית צורן מ"החזק" ל"קנייה" במחיר יעד של 22.5 דולר. מחיר זה גבוה ב-15% ממחיר הסגירה אמש. מנייתה יורדת ב-0.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully