וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFN חתמה על הסכם למחשוב עם חברת הביטוח השנייה בגודלה בקפריסין בעסקה המוערכת בכחצי מיליון שקל

הרצל לקס

7.10.2003 / 15:34

מערכת ה-WINS של החברה תוטמע במערכות חברת הביטוח יורולייף, שבבעלות הבנק של קפריסין; בעלי השליטה פירסמו לאחרונה הצעת רכש למניות החברה



חברת IFN , הפועלת בתחום ניהול המסמכים - ECM - באמצעות פתרונות חומרה ותוכנה, הודיעה על חתימת הסכם להקמת מערכת ממוחשבת לניהול תיקים ומחשוב תהליכי עבודה עבור חברת יורולייף, חברת הביטוח השנייה בגודלה בקפריסין, שבבעלות הבנק של קפריסין. החברה מעריכה את היקף העסקה בכחצי מיליון שקל.



במסגרת ההסכם תטמיע IFN את מערכת ה-WINS שפיתחה במטה חברת הביטוח הקפריסאית, וכל התהליכים העסקיים, כגון חיתום פוליסות, טיפול בתביעות מוות וכד' ימוחשבו על ידה. בהמשך תתפרס המערכת ב-15 סניפים שונים של יורולייף ברחבי האי.



בעלי השליטה בחברה, יואל וריבה קושיצקי, פירסמו לאחרונה הצעת רכש למניות החברה בניסיון למחוק אותה מהמסחר, לפי מחיר של 21 אגורות למניה, באמצעות KOTEC3 ההולנדית שבשליטתם. שווי החברה, כפי שמשתקף מהצעת בעלי השליטה (המחזיקים בה כ-77%), הינו 6.3 מיליון שקל.



הצעת הרכש באה על רקע העובדה ש-IFN אינה עומדת בכללי השימור של הבורסה, שכן שווי החזקות הציבור במניותיה נמוך מהשווי המינימלי המותר - 1.6 מיליון שקל.



החברה רשמה במחצית הראשונה של השנה הכנסות של כ-9.7 מיליון שקל, ירידה של כ-16% לעומת ההכנסות שהושגו במחצית הראשונה של שנת 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של 839 אלף שקל, שיפור לעומת הפסד של כ-2.8 מיליון שקל שנרשם בששת החודשים הראשונים של השנה הקודמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully