וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסייטק שבשליטת אלביט הדמיה זכתה במקום הראשון בתוכנית המו"פ של האיחוד האירופי ובפרס של כמיליון שקל

אילן מוסנאים

7.10.2003 / 17:29

אינסייטק טיפול מונחה בהדמיה זכתה בפרס עבור מערכת ה-ExAblate 2000, המשמשת להשמדה מדויקת של גידולים בדרך בלתי פולשנית; גברה על 420 מתחרות מ-28 מדינות



חברת אינסייטק טיפול מונחה הדמיה, שבשליטת אלביט הדמיה (54%) וג'נרל אלקטריק (19.5%), זכתה במקום הראשון בתוכנית המו"פ השנתית השישית של האיחוד האירופי ובפרס כספי של כמיליון שקל.



אינסייטק גברה בתחרות היוקרתית על 420 חברות מ-28 מדינות, בהתבסס על הקריטריונים הבאים: מצוינות טכנולוגית, תכנים חדשניים, נתח שוק פוטנציאלי והיכולת לייצר מקומות עבודה חדשים.



אינסייטק זכתה בפרס עבור מערכת ה-ExAblate 2000, המתבססת על טכנולוגיה מהפכנית שמשלבת אלומת אולטרהסאונד רבת הספק ממוקדת והדמיית MRI, להשמדה מדויקת של גידולים בדרך בלתי פולשנית, תוך בקרה בזמן אמת. המערכת מאפשרת הסרת גידולים ללא תופעות לוואי, ללא צורך בהרדמה וללא אשפוז.



היישום המסחרי הראשון של המערכת משמש לטיפול בגידולים שפירים ברחם, המופיעים בכ-25% מאוכלוסיית הנשים בעולם. הטיפול הבלתי פולשני שמספקת המערכת מחליף ניתוח, לרוב כריתת רחם, כמעט ללא סיבוכים ועם אפשרות מיידית של חזרה לתפקוד מלא. במהלך החודשים האחרונים חתם בית החולים שיבא על הסכם עם קופת החולים מכבי, במסגרתו תסבסד מכבי את הטיפולים שיבצעו מבוטחותיה במרכז האולטרהסאונד של תל השומר.



מוטי זיסר, יו"ר אינסייטק ובעל השליטה באלביט הדמיה, מסר כי "הזכייה בפרס מהווה אינדיקציה נוספת שאינסייטק מעבירה למעשה את תחום הרפואה, מעולם הניתוחים הפולשני המסורתי לטיפולים עתידניים בלתי פולשניים. אינסייטק צפויה לחולל מהפכה עולמית, ואנו מעריכים כי השפעתה תלך ותגדל ככל שיתרבו היישומים הפוטנציאליים של המערכת".



אינסייטק נוסדה בשנת 1999 ומונה למעלה מ-70 עובדים. עד היום הושקעו בחברה כ-50 מיליון דולר, על ידי אלביט הדמיה, GE מערכות רפואיות ולשכת המדען הראשי, במטרה לפתח את הטכנולוגיה המהפכנית של החברה ולערוך מחקרים רפואיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully