וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזורים תבצע הנפקה פרטית של אג"ח בהיקף של 70-80 מיליון שקל

אילן מוסנאים

7.10.2003 / 13:30

כך נודע ל-TheMarker; תבצע את הגיוס במחצית השנייה של אוקטובר; פנתה למעלות לקבלת דירוג; את הגיוס יובילו כלל חיתום, לאומי ושות' חתמים וגמול סהר חתמים



מסכת הגיוסים בקבוצת אי.די.בי לא נעצרת, והיום הפיצה חברת כלל חיתום הצעות למוסדיים להשתתפות בהנפקה של חברת הנדל"ן אזורים , כך נודע ל-TheMarker. בכוונת החברה לבצע במחצית השנייה של אוקטובר הנפקה פרטית של אג"ח בהיקף של כ-70-80 מיליון שקל למוסדיים בבורסה.



נזכיר כי רק לפני כשבועיים השלימה קבוצת אי.די.בי הנפקה של איגרות חוב בהיקף של כ-330 מיליון שקל בחברות אי.די.בי פיתוח ואי.די.בי אחזקות. הקבוצה הודיעה עוד היום כי בכוונתה לבצע גיוס של כ-150 מיליון שקל בהנפקת אג"ח לחברת דסק"ש.



אזורים, שבשליטת אי.די.בי פיתוח (64%), פנתה למעלות בבקשה שתעניק דירוג לאג"ח החדשות. הדירוג הנוכחי של החברה הוא A+, ובשוק מעריכים כי מעלות תותיר את הדירוג לחברה ללא שינוי.



אזורים פועלת בייזום ובפיתוח של נכסי נדל"ן למגורים, משרדים, מלונות דירות ונופש. בבעלות החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 212 מיליון שקל, עתודות קרקע רבות לבנייה ברחבי הארץ. אזורים סבלה במחצית הראשונה של 2003 מנפילה של כ-47% בהכנסותיה לרמה של כ-229.8 מיליון שקל. בשורת הרווח הנקי דיווחה החברה על רווח של כ-14 מיליון שקל - נפילה של כ-57% לעומת התקופה המקבילה בה נהנתה מרווחי הון חד פעמיים של כ-14 מיליון שקל.



הגיוסים בקבוצת אי.די.בי נועדו לשיפור מצב ההון בחברות, מחזור חובות וחלוקת דיווידנדים. כך הודיעה אי.די.בי אחזקות במועד פרסום הדו"חות הכספיים של הרבעון השני על חלוקת דיווידנד בהיקף של כ-540 מיליון שקל, אי.די.בי פיתוח הודיעה על דיווידנד בהיקף של כ-250 מיליון שקל, ודסק"ש דיווחה על חלוקת דיווידנד של כ-136 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully