וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוצת אלרן ממשיכים להתכונן לעסקה הגדולה: מממשים מניות מהדרין וקונים דור כימיקלים

אלי דניאל

7.10.2003 / 19:05

בחודש האחרון נמכרו ע"י הקבוצה מניות מהדרין בהיקף של כ-900 אלף שקל ונרכשו ע"י אלרן השקעות מניות דור בהיקף של כ-274 אלף שקל; במארס 2003 אושרה מסגרת של עד 7.5 מ' ד' לרכישת מניות דור



המועד האחרון להשלמת "עסקת אלרן" נדחה זה מכבר עד לסופו של החודש הנוכחי, ובינתיים נראה כי באלרן השקעות החלו לנקוט במספר צעדים אשר אפשר ויסייעו בידי החברה להשלים את העסקה.



כך למשל, החברה החלה בשבוע שעבר במימוש של החזקותיה במניות מהדרין . אלרן השקעות החזיקה עד כה בכ-5.3% מהון המניות של מהדרין, ובשבוע שעבר היא מכרה כ-0.4% ממניותיה של החברה הפועלת בתחום ההדרים והנדל"ן, בתמורה לכ-690 אלף שקל. החברה הבת, אלרן החזקות , מימשה בחודש האחרון את כל מניות מהדרין שהוחזקו על ידה בצעד שהכניס לקופתה כ-214 אלף שקל. פעילים בשוק ההון העריכו היום כי אלרן השקעות עשויה להמשיך ולממש את מניות מהדרין שנותרו בידיה ואשר שוויין עומד על כ-8.9 מיליון שקל.



לבד מנסיונה להזרים לקופתה מזומנים נוספים, אלרן השקעות החלה בחודש שעבר ברכישה של מניות דור כימיקלים , ובמהלך ארבעת השבועות האחרונים היא השקיעה כ-274 אלף שקל ברכישה של כ-0.1% ממניות דור כימיקלים. הרכישות אותן ביצעה אלרן השקעות אושרו כבר במארס האחרון על ידה האסיפה הכללית של החברה, בשעה שניתן אישור לרכישה של מניות ואיגרות חוב של דור כימיקלים, בנוסף למניות שיירכשו במסגרת "עסקת אלרן" - כ-45.3%, בהשקעה של עד 7.5 מיליון דולר. הצורך ברכישה נוספת של מניות דור כימיקלים נובע מאחד מתנאי "עסקת אלרן" - התחייבותה של אלרן השקעות להחזיק בלמעלה מ-50% מהון המניות של יצרנית הפוליפרופילן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully