וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג'ינג תשיק בחודש הבא את המוצר החדש שלה: קפסולה לאיתור חסימות במערכת העיכול

אלי דניאל

7.10.2003 / 13:34

הקפסולה החדשה תצטרף לקפסולת הווידיאו של החברה; סמנכ"ל פיתוח עסקי: "בשלב זה אנחנו משיקים את הקפסולה החדשה באירופה לבדה. אישור ה-FDA להשקת הקפסולה בארה"ב צפוי להינתן במהלך השנה הבאה"



חברת גיוון אימג'ינג הישראלית הודיעה היום על כוונתה להשיק את המוצר השני שלה - קפסולת ה-Patency System M2A - במהלך שבוע הגסטרואנתרולוגיה שייערך במדריד בראשית חודש נובמבר.



הקפסולה החדשה, אשר מיועדת לאיתור חסימות במערכת העיכול, מצטרפת אל קפסולת הווידיאו של החברה המיועדת לאבחון מחלות במעי הדק. מבחינת גודלה, הרי שהקפסולה החדשה תהיה זהה לקפסולת הווידיאו - אורך של 26 מ"מ וקוטר של 11 מ"מ.



יורם אשרי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בגיוון אימג'ינג, מסר ל-TheMarker כי "הקפסולה החדשה אמורה להתמוסס בתוך יומיים עד שלושה. אם בפרק זמן זה היא אינה יוצאת מגופו של המטופל, אזי קיימת סבירות גבוהה שישנה חסימה בדרכי העיכול. יש לנו גלאי חיצוני אשר באמצעותו ניתן לדעת אם הקפסולה עודנה בגופו של האדם".



לדברי אשרי, "כיום, אין בדיקה חד משמעית אשר יכולה לקבוע אם לאדם יש חסימה בדרכי העיכול אם לאו. גם בדיקות קרדיולוגיות לא מצליחות לתת תשובה ברורה לכך".



אשרי הוסיף כי "הכנס בו תוצג הקפסולה הוא אחד מהשלושה החשובים בתחום הגסטרואנתרולוגיה. כמו בכל כנס אחר בתחום הרפואי, גם כאן יהיה חלק מדעי שיכלול הרצאות וחלק בו יציגו החברות המסחריות. אנחנו נציג בכנס את תוצאותיהם של חמישה ניסויים קליניים, אותם ערכנו בשנה האחרונה באירופה. בכנס במדריד קהל היעד שלנו יהיה הרופאים, בפניהם נציג את הקפסולה".



לדברי אשרי, "בשלב זה אנחנו משיקים את הקפסולה החדשה באירופה לבדה. אישור ה-FDA להשקת הקפסולה בארה"ב צפוי להינתן במהלך השנה הבאה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully